Nebelieka baldų sektoriui būdingo sezoniškumo
„Tokius teigiamus rezultatus lėmė metų pradžioje išryškėjusios tendencijos. Trečiajame ketvirtyje jau galima stebėti naują rinkos kryptį, kuri paaiškina augančius užsakymų kiekius. Nebeliko baldų sektoriui būdingo sezoniškumo, kai vienu sezonu užsakymų ūgteli, o kitu – sumažėja. Užsakymų kiekiai pasiskirsto per visus metus. Būtent tai ir lemia tolygiai augančius rezultatus“, – teigia „Kauno baldų“ vadovas Tomas Mauricas.
Naujosios tendencijos yra pandemijos ir karantino pasekmė. Klientai, neturėję galimybių sau įprastais būdais – fizinėse parduotuvėse arba kuo greičiau – pirkti baldų, vis dar tęsia apsipirkimą ir buities atsinaujinimą. Šiandien prekes galima ne tik apžiūrėti fizinėse parduotuvėse, bet ir jas gauti greičiau.
Darbo rinkos ir kainų iššūkiai
Trečiąjį metų ketvirtį „Kauno baldų” augimas buvo kiek nuosaikesnis. Vien per trečiąjį šių metų ketvirtį įmonė pardavė produkcijos už 6,7 mln. eurų, kai 2020 m. tuo pačiu laikotarpiu šis rodiklis siekė 6,3 mln. eurų, tad pokytis – 7 proc.
T.Maurico teigimu, nuosaikesnį augimą lemia ne užsakymų ar paklausos mažėjimas, bet iššūkiai darbo rinkoje, kurie dar aktyviau pasijautė trečiajame šių metų ketvirtyje. Vadovas neabejoja, kad ši tendencija gali dar kurį laiką tęstis.
Jis taip pat priduria, kad šiuo metu vis dar justi po suvaržymų ir pandemijos kilusios problemos – tiekimo grandinių trūkinėjimas, žaliavų kainų šokinėjimas, elektros energijos kainų kilimas. Tiesa, trečiąjį metų ketvirtį „Kauno baldai“ stebėjo besistabilizuojančias žaliavų kainas.
Metų pabaigai – dideli tikslai
Artimiausias laikotarpis įmonei bus itin svarbus – tiek šių metų pabaigoje, tiek ir per visus 2022 m. nestigs iššūkių ir naujų galimybių. „Kauno baldai“ pradėjo pastatų konversijos projektą – vietoj senųjų patalpų iškilsiančiam gamybiniam pastatui bei jo įrengimui skirs beveik 20 mln. eurų.