„2010 metais buvo sėkmingai išnaudotos visos ekonominio nuosmukio laikotarpiu atsiradusios galimybės. Oro uosto komandos bendras darbas su privataus sektoriaus partneriais, Susisiekimo ministerija, Kauno miesto ir Kauno rajono savivaldybėmis leido įgyvendinti ambicingus Kauno oro uosto tikslus. 2005 metais mūsų pasirinkta strategija pozicionuoti save kaip pigių skrydžių ir tranzitinių krovinių centrą Lietuvos oro uostų sistemoje pasiteisino ir įpareigoja toliau kryptingai dirbti įgyvendinant oro uostui keliamus ilgalaikius tikslus“, – sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
2010-ųjų pradžioje Europoje pirmaujanti pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė pasirinkusi Kauno oro uostą pirmąja baze Rytų ir Centrinės Europos regione ir nuo gegužės mėnesio skrydžių krypčių skaičių padidino du kartus. Šiuo metu „Ryanair“ lėktuvai iš Kauno oro uosto tiesiogiai skraido 16 krypčių Europoje. Oro bendrovė „airBaltic“ siūlo iš Kauno tiesioginį susisiekimą su Rygos oro uostu.
Londonas 2010 metais išliko populiariausia kryptimi iš Kauno oro uosto. Į tris Londono oro uostus (Stanstedą, Getviką, Liutoną) per metus skrido 276 tūkst. keleivių. Praeitais metais naujai pradėti skrydžiai į Paryžių, Milaną ir Briuselį taip pat iš karto sulaukė didelio keleivių srauto.
Kauno oro uoste 2010 metais aptarnautų krovinių skaičius padidėjo 110 proc. – iki 4449 tonų krovinių. Ekonominis sunkmetis turėjo didelę įtaką aviacinių krovinių pervežimams visame pasaulyje, tačiau sėkmingi krovinių operatoriaus „Hoptrans“ bei skubių siuntų vežėjų „UPS“ ir „TNT“ rezultatai viršijo iki-krizinių 2008 metų krovinių pervežimų lygį.