Konkursą laimėjusi įmonė paruošiamuosius darbus pradės šių metų pabaigoje, o baigti ketina 2025 metų pavasarį, pranešė Lietuvos oro uostai.
„Kauno oro uosto plėtra yra svarbi siekiant didinti techninio aptarnavimo (MRO) pajėgumus ir išlaikyti šios srities lyderio pozicijas Baltijos regione. MRO paslaugų paklausa išliks didelė tiek trumpuoju, tiek ilguoju periodu, tad investicijos į perono plėtrą yra pagrįstos ekonomiškai. Be to, didesnės Kauno oro uosto logistikos galimybės yra ypač svarbios karinio mobilumo projektams su NATO partneriais, kurie iš čia nuolat vykdo įvairios paskirties skrydžius“, – pranešime sakė Lietuvos oro uostų plėtros departamento vadovas Arnas Dūmanas.
Užbaigus projektą, Kauno oro uoste orlaivių stovėjimo vietų skaičius padidės daugiau nei pusantro karto. Bus sukurtos papildomos lėktuvų statymo,variklių bandymo vietos. Iš viso naujojo perono plotas sieks daugiau kaip 35 tūkst. kv. metrų. Vykstant perono plėtros darbams Kauno oro uostas veiks įprastai.
Teigiama, jog rangos darbai perone prasidės iš karto, kai tik bus gauti sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentai.
Pasak A.Dūmano, netrukus bus paskelbtas rangovas ir Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtrai.
Kauno oro uosto perono ir keleivių terminalo plėtra siekiama išplėsti keleivių aptarnavimo pajėgumus ir auginti techninio lėktuvų aptarnavimo paslaugų apimtis. Be to, investicijos leis didinti krovinių gabenimo apimtis.
Kauno oro uoste MRO veiklas vykdo įmonės „Ryanair“ antrinė įmonė „Kaunas Aircraft Maintenance Services“, „FL Technics“, „DAT“ ir „MAAS Aviation“.