„Mes sugalvojom į „Movido“ atvažiuoti pagroti. Vienas kolega susisiekė su vadove ir susitarė. Ji mums pasiūlė pinigus, renginio reklamą „Facebook“, gėrimus iš baro. Žadėjo pasirūpinti ir aparatūra“, – 15min pasakojo Rokas.
Vis dėlto, anot jo, restorano vadovė nepasirūpino nei reklama socialiniame tinkle, nei garso technika.
„Ji parūpino tik tokią, kokią jie turi, be to – pats turėjau važiuoti pasiimti“, – dėstė vaikinas.
Pinigus žadėjo pervesti
Pasak vaikino, konfliktas įsiplieskė, kai restorano vadovė nesumokėjo iš anksto sutarto atlygio. Jo teigimu, kitą dieną po renginio atėję į „Movido“ didžėjai išgirdo pasiteisinimą, neva su savimi ji neturi grynųjų pinigų, todėl paprašė užsukti vakare. Deja, atėjus vėliau, situacija pasikartojo, o vadovė pažadėjo atlygį pervesti į banko sąskaitą.
„Pervedinėja iki šiol, tik mes nieko negauname. Vieną kartą ji teigia, kad pervedė, kitą – tuoj perves, o dar vėliau sako, kad išvis nieko nemokės“, – pasakojo Rokas.
Paklaustas, ar su restorano vadove yra sudaręs rašytinę sutartį, vaikinas paaiškino, kad tokiais atvejais pakanka žodinio susitarimo
Pašnekovas atskleidė, kad vienas iš „Movido“ grojusių vaikinų, nusivylęs tokiu elgesiu, restorano socialinio tinklo paskyroje paliko prastą atsiliepimą. Pasak Roko, vadovė dėl to supyko ir ėmė grasinti, kad pasirūpins, jog jo groti nepriimtų kituose baruose.
„Tada jau man trūko kantrybė – paskambinau draugui, kuris nusimano teisiniais klausimais, paprašiau pagalbos. Jis susisiekė su Dominyka ir bandė paaiškinti situaciją. Po to ji blogą atsiliepimą paliko mūsų „Facebook“ paskyroje, prirašė nebūtų dalykų, pavyzdžiui, kad vėlavome pradėti renginį“, – dėstė pašnekovas.
Paklaustas, ar su restorano vadove yra sudaręs rašytinę sutartį, vaikinas paaiškino, kad tokiais atvejais pakanka žodinio susitarimo, o apie tai, kad gali kilti konfliktas, nepagalvojo.
Garso aparatūra turėjo pasirūpinti patys
Kitos nuomonės laikosi restorano „Movido“ vadovė D.Jurgilaitė. Pasak jos, vaikinai patys žadėjo pasirūpinti garso technika, tačiau prieš renginį paaiškėjo, kad jų atsivežta aparatūra neveikia, todėl ją teko nuomotis.
„Tą penktadienį jie atvažiavo 9 valandą, jų aparatūra neveikė. Tuo metu mes maitinome vieno festivalio svečius ir jie kaip tik turėjo pasirodyti, todėl aš pati negalėjau atvežti technikos. Aš jiems patikėjau savo automobilį. Po vakarėlio susitarėme, kad pinigus pervesiu pirmadienį, nes grynųjų neturėjau. Paprašiau, kad išrašytų sąskaitą faktūrą. Pykčiai prasidėjo dėl to, kad aš pasakiau, jog atsiskaičiuosiu už aparatūrą, kurią teko nuomotis, nes jų atsivežta neveikė. Aišku, jie man sąskaitos neatsiuntė ir tada prasidėjo grasinimai“, – savo versiją pateikė D.Jurgilaitė.
Vadovės teigimu, siekdami įbauginti vaikinai pasinaudojo tuo, kad 15min anksčiau buvo skelbtas straipsnis, kuriame buvę „Movido“ darbuotojai teigė nesulaukę atlyginimų. Paklausta, ar tą kartą rado bendrą kalbą su buvusiais darbuotojais, pašnekovė patikino, kad problema išspręsta. Ji atskleidė, kad po konflikto su didžėjais ir jų iniciatyvos, pasirodžiusios socialiniame tinkle, restorano paskyroje pasipylė blogi įvertinimai.
„Neįsivaizduojat, kas ten vyko – jie iš privataus numerio ištisai skambino ir tai vyko paromis. Tai toks šantažas. Jie pradėjo reklamuoti savo kitą vakarėlį, kėlė nuotraukas, ragino „Movido“ įvertinti vienetu“, – teigė D.Jurgilaitė.
15min „Movido“ atstovė pabrėžė, kad neatsisakė sumokėti ir ne kartą prašė pateikti sąskaitą faktūrą, tačiau jos nesulaukė.