Jau dešimtmetį Didžiojoje Britanijoje rengiamų apdovanojimų „Prestige Awards“ organizatoriai pripažino VšĮ „Kaunas IN“ ne tik kaip patrauklų regiono įvaizdį kuriančia tarptautinės rinkodaros komanda, bet ir kaip inovatyvią turizmo skatinimo agentūrą. O kartu įvertino ir išradingas Kauno miesto pastangas pritraukti turistus.
Ilgametis įdirbis kuriant miesto turizmą
„Kaunas jau ne vienerius metus garsėja originaliomis ir ryškiomis turizmo skatinimo programomis, o už jų stovi talentinga komanda, kuriai rūpi miestas ir jo patrauklumas tiek verslui, tiek turistams. Tokie apdovanojimai kartu yra ir šių žmonių darbo įvertinimas, dar kartą parodantis, kaip „Kaunas IN“ prisideda prie miestą aplankančių svečių patirčių, o drauge kuria palankią aplinką svetingumo sektoriaus įmonių veikloms“, – sako Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Kaip pastebėjo „Prestige Awards“ vertinimo komisija, „Kaunas IN“ didžiausią įspūdį padarė savo holistiniu ir įtraukiu požiūriu tiek į atvykstančius turistus, tiek į pačius miestiečius, integruojant įvairialypę bendruomenę į miesto turizmo sektorių. Buvo pasiūlyta didelė nemokamų maršrutų įvairovė, aprėpianti platų teminį lauką – nuo gatvės meno iki architektūros paminklų ir kino filmavimo vietų ar maršrutų, specialiai pritaikytų keliautojams su vaikais. Ir kiekvienas tų maršrutų – unikalus, „kaunastiškas“, kupinas šmaikščių pastabų ir humoro, todėl dovanoja ilgam įsimenančias, unikalias patirtis.
Karantino laikotarpiu šiuos išskirtinio dizaino, itin informatyvius bei į Kauną kitomis akimis pažvelgti priverčiančius maršrutus organizacija perkėlė ir į skaitmeninę erdvę. Tad dabar visi Kauno miesto turizmo perlai yra dar arčiau – vos vieno mygtuko paspaudimu!
„Kaunas IN“ veiklų krepšelyje – ne tik kuriami teminiai turai ir maršrutai, skirti mieste apsilankantiems turistams iš Lietuvos bei viso pasaulio, bet ir organizuojami vietinio ir išvykstamojo turizmo renginiai bei programos. Taip pat organizacija skleidžia žinią apie miestą dalyvaudama parodose, bendradarbiauja su kitomis agentūromis tiek kuriant traukos vietas, tiek rūpinantis sklandžiu susisiekimu. Pagaliau, kuria bei plėtojama modernų miesto turizmo ženklą #kaunastic. Įstaiga taip pat renka ir analizuoja turizmo statistinius duomenis, rengia svetingumo sektoriaus mokymus bei organizuoja informacinių centrų darbą.
Tarptautinių įvertinimų centre – išskirtinės patirtys ir bendradarbiavimas
„Kandidatuodami į šiuos apdovanojimus, didelį akcentą dėjome ne tik į tai, ką ir kaip darome, bet ir į Kauno miesto išskirtinumą. Atkreipdami dėmesį, kad būdamas antruoju pagal dydį Lietuvos miestu, Kaunas yra išskirtinė, dar daug kam nauja ir neatrasta kelionių kryptis, turinti savo ypatingą dvasią ir #kaunastic jausmą čia atvykus.“ – sako VšĮ „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė.
Šį Kauno, kaip neatrasto turizmo deimanto, potencialą neseniai įvertino ir „Financial Times“, savo leidžiamo žurnalo „fDi Magazine“ reitinge Kaunui skyrę apdovanojimus tokiose kategorijose kaip pasiekiamumas, viešbučių tinklo išvystymas, sportas, kultūra ir paveldas. Kaip pastebėjo šį reitingą sudarę ekspertai, miestas ne tik sugebėjo paneigti išankstines nuostatas, bet ir pranokti lūkesčius, išsiskirdamas savo siūlomomis unikaliomis patirtimis – nuo viduramžių pilies ir muziejų iki miesto paplūdimių, su jų vandens sporto pramogomis, ir kultūrinio gyvenimo.
Bene didžiausiu įvertinimu darniam skirtingų Kauno turizmo ir kultūros organizacijų komandiniam darbui – o kartu ir dideliu įpareigojimu – tapo pelnytas Europos kultūros sostinės 2022 vardas, kurį Kaunas per artimiausius metus yra pasirengęs pateisinti su kaupu.