Kavinių tinklą „Caffeine“ įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan Convenience“

Didžiausia Baltijos šalyse privataus ir rizikos kapitalo fondų valdymo bendrovė „BaltCap“ kavinių tinklą „Caffeine“ pardavė Norvegijos „Reitan Convenience“. Įmonės pasirašė 100 proc. akcijų pardavimo sutartį. Sandoriui dar turės pritarti Konkurencijos taryba.
„Caffeine“ puodeliai
„Caffeine“ puodeliai / „Caffeine LT“ / „Facebook“ nuotr.

„Caffeine“ 2007 metais įkūrė keturi Lietuvos verslininkai – užbaigus sandorį jie ir toliau liks vadovauti kavinių tinklui bei įgyvendins priimtą plėtros strategiją“, – rašoma „BaltCap“ trečiadienį žiniasklaidai išplatintame pranešime.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Nidas Kiuberis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Nidas Kiuberis

„Caffeine“ kavos ir komunikacijos vadovas Nidas Kiuberis tikina, kad per artimiausius penkerius metus kavinių tinklas plėsis geografiškai, augs „Caffeine“ ženklo kavinių skaičius.

„Taip pat turime daug formos ir turinio tobulinimo idėjų, toliau skleisime kavos gėrimo kultūrą, diegsime naujausius skrudinimo ir gamybos sprendimus.

„Reitan Convenience“ daug dėmesio skiria klientams, darbuotojams ir nuolatiniam pardavimo tinklo tobulinimui. Jų sukaupta patirtis mums taps ir pagalbos, ir patarimų šaltiniu“, – pažymi N.Kiuberis.

„Reitan Convenience“ vadovas Johannesas Sangnesas teigia, kad Baltijos šalyse kavinių tinklo verslas bus ir toliau plėtojamas.

„Tikime, kad „Caffeine“ suteiks mums naujų plėtros galimybių kitose šalyse“, – nurodo J.Sangnesas.

„BaltCap“ į „Caffeine“ investavo 2012 metais. Nuo to laiko tinklas išaugo iki daugiau nei 60 kavinių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

„Reitan Convenience“ Baltijos šalyse taip pat valdo mažmeninės prekybos kioskų tinklus „Narvesen“, „R-kiosk“ ir „Lietuvos spauda“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis