„Mūsų įmonės pamatai buvo padėti prieš dešimt metų, kai paleidome „Kickstarter“ lėšų rinkimo kampaniją pirmajam produktui. Galiausiai paaiškėjo, kad šis produktas nepasiteisino, tačiau rankų nenuleidome ir taip gimė kavos virdulių rinką transformavęs „EKG Stagg“. Žingsnis po žingsnio užaugome iki kompanijos, kurios padaliniai šiuo metu yra nuo Amerikos iki Azijos. Naujausia mūsų lokacija Europoje – centras Vilniuje, į kurį investuosime kelis milijonus eurų“, – sako Jake Miller, „Fellow“ vadovas.
San Franciske esančioje pagrindinėje kompanijos būstinėje šiuo metu dirba virš 100 darbuotojų. Įspūdingas yra kompanijos paskutinių kelių metų augimo tempas. Kompanijos tikslas – tapti pasauline rūšinės kavos ruošimui skirtų produktų gamybos lydere.
Suvienijo antreprenerius
Pasak J.Miller, viena iš priežasčių, kodėl jis nusprendė atidaryti inovacijų centrą Vilniuje – pažintis su keliais lietuvių antrepreneriais. Vienas iš jų – buvęs žvejybos sonarų įmonės „Deeper“ vadovas Donatas Malinauskas, šiuo metu einantis „Fellow“ inovacijų padalinio Europoje technologijų vadovo pareigas.
„Donatas yra visiška technologijų pasaulio žvaigždė ir tikras lyderis! Šią vasarą pirmą kartą lankiausi Vilniuje ir buvau sužavėtas Vilniuje susiformavusios ekosistemos, kurioje galima plėtoti inovacijas. Be to, vieną dieną tiesiog skyrėme šešias valandas, per kurias aplankėme skirtingas rūšinės kavos kavines. Dauguma jų turėjo „Fellow“ produktų“, – pasakoja J.Miller.
Jis pabrėžia, kad, kaip ir visame pasaulyje, Lietuvoje „Fellow“ taip pat planuoja megzti strategines partnerystes su kavinėmis, kurios skrudina kavą.
„Laukiame visų talentų, kuriems patinka technologijos ir kurie nori kurti ateities produktus. Ilgalaikėje perspektyvoje norime plėsti savo produktų krepšelį ir iš naujo pergalvoti virtuvės konceptą. Juokaujame, kad mūsų tikslas – tapti tokia kompanija kaip „Apple“ ar „Dyson“, tik virtuvėje, – pabrėžia J.Miller ir priduria: jei kitos kompanijos tik uždeda savo logotipus ant produktų, mes viską sukuriame patys – nuo idėjos iki galutinio produkto.“
Jo įsitikinimu, iš „Premium“ kategorijos ženklų vartotojai nori pasitikėjimo, dėl to vienas svarbiausių dalykų – atsakomybė už gaminį.