Keičiasi „Ačiū“ kortelės akcijos sąlygos: pirkėjai galės įsigyti daugiau prekių po 1 centą

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ skelbia, kad keičiasi akcijos „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ sąlygos – jau nuo šiandien to paties apsipirkimo metu su „Ačiū“ kortele išleidžiantys 30 eurų galės įsigyti 1 prekę už 1 centą, perkantys už 60 eurų – 2 prekes po 1 centą, o perkantys už 90 eurų ar daugiau – net 3 prekes po 1 centą, rašoma „Maxima“ pranešime spaudai.
AČIŪ kortelė
AČIŪ kortelė / „Maximos“ nuotr.

Šių metų pradžioje į „Maximos“ parduotuves grįžusi akcija „Su AČIŪ beveik už AČIŪ“ yra esminė lojalumo kortelės „Ačiū“ nauda – kiekvieną savaitę „Maximos“ pirkėjai, apsiperkantys už 30 eurų ir daugiau su „Ačiū“ kortele, gali įsigyti vis kitą prekę už 1 centą.

Prekybos tinklo duomenys rodo, kad ši akcija išties pirkėjų mėgstama – ja pasinaudoja apie 30 proc. akcijos sąlygas įvykdžiusių klientų.

Akcija taikoma galutinei pirkinių krepšelio sumai – jau pritaikius visas tuo metu galiojančias nuolaidas ir tik pasinaudojus „Ačiū“ kortele.

Kas mėnesį pirkėjams grįžta 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų

Prekybos tinklas primena apie dar vieną lojalumo kortelės naudą – galimybę kaupti „Maximos“ pinigus bei jais padengti iki 99 proc. apsipirkimo sumos.

Kiekvieną kartą panaudojus „Ačiū“ kortelę, sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – apsiperkant naujai atidarytose parduotuvėse, visą mėnesį nuo įkurtuvių kaupiami 5 proc. nuo pirkinių krepšelio sumos.

Sukauptų „Maximos“ pinigų likutį paprasta stebėti tiek asmeninėje „Ačiū“ paskyroje, tiek ir mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje kartu pateikiamos ir galiojančios nuolaidos bei pasiūlymai. Taip pat „Maximos“ pinigų likutį galima pamatyti apsipirkimo kvite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis