Keičiasi „Barboros“ vadovas: parduotuvei Baltijos šalyse vadovaus A.Jurgelevičius

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ turi naują vadovą. Nuo 2019 m. įmonei vadovavusį Andrių Mikalauską keičia komercijos vadovo pareigas iki šiol ėjęs Andrius Jurgelevičius. A.Mikalauskas paskirtas vadovauti ir vystyti „Barboros“ įmonę Lenkijoje, kuri veiklą naujoje rinkoje pradėjo prieš mėnesį, rašoma pranešime spaudai.
Andrius Jurgelevičius
Andrius Jurgelevičius / „Barbora“ nuotr.

„Barboros“ komercijai A.Jurgelevičius vadovavo pastaruosius 6 metus, įmonėje dirba nuo jos įkūrimo. Įgyvendinant plėtrą į Lenkiją, jis buvo laikinai paskirtas „Barboros“ vadovu Lenkijoje.

Andrius Mikalauskas lieka vadovauti įmonei „Radas“, valdančiai „Barboros“ e. parduotuves Baltijos šalyse ir Lenkijoje bei atsakingai už „Barboros“ plėtrą. Kalbėdamas apie įmonės plėtros perspektyvas naujoje rinkoje, A.Mikalauskas neslepia planų žengti ir į kitus Lenkijos miestus.

„Varšuvoje „Barbora“ žengia pirmuosius žingsnius, tačiau jau galvojame ir apie tolimesnius plėtros planus. Pagrindinį tikslą sau keliu padaryti lenkiškąją „Barborą“ pirmuoju Varšuvos, vėliau – ir kitų Lenkijos miestų gyventojų pasirinkimu apsiperkant internetu. Tą sėkmingai pasiekėme Baltijos šalyse, tikiu, kad ir Lenkijoje mūsų verslo modelis pasiteisins ir vis daugiau jos gyventojų atras ir įvertins aukštą paslaugos kokybę ir geriausią klientų apsipirkimo patirtį.

„Barboros“ Baltijos šalyse vairas pereina į patyrusias ir ko gero daugiausiai prie įmonės augimo prisidėjusias rankas. Neabejoju, kad tai bus naujas postūmis „Barborai“ toliau augti namų rinkose“, - sako A.Mikalauskas, UAB „Radas“ direktorius.

Praėjusiais metais „Barbora“ augo itin sparčiai – per pirmą metų pusmetį pasiekė visą 2019 m. apyvartą, kuri siekė 50 mln. Eur. Nepaisant itin išaugusios paklausos ir tempo, įmonė dar pirmojo karantino metu įgyvendino plėtrą į visų Baltijos šalių regionus, kur buvo atidarytos 95 prekių atsiėmimo stotelės „Barbora Express“. Taip pat atidarė 7 naujus prekių surinkimo centrus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, daugiau nei du kartus padidino savo komandą, o šių metų pradžioje įžengė į naują rinką – Lenkiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos