Iki šiol daugiau nei trejus metus įmonei vadovavęs K.Kaikaris imsis naujų iššūkių ir tęs karjerą už šios bendrovės ribų. K.Kaikario teigimu, tai buvo vienas įdomiausių jo karjeros etapų, bet atėjo laikas pokyčiams.
„Kelionė su „CityBee“ visuomet išliks kaip viena įsimintiniausių. Prieš trejus metus peržengęs šios įmonės slenkstį neabejojau, kad tai bus įdomi ir auginanti patirtis, tačiau iššūkiai, kuriuos teko įveikti pastaraisiais metais buvo tikrai neeiliniai – „CityBee“ duomenų vagystė, Covid-19 pandemija ir ekonominis neapibrėžtumas prasidėjus karui Ukrainoje. Net ir sudėtingiausiu metu su stipria komanda sugebėjome užtikrinti stabilius įmonės rezultatus. Atėjo laikas įgyvendinti naujus tikslus jau už šios organizacijos ribų. Išeinu perleisdamas „CityBee“ vairą į patikimas rankas“, – teigia K.Kaikaris.
Pasak „CityBee“ valdančios bendrovės „Modus Mobility“ vadovės Ainės Martinkėnaitės-Martyniuk, K.Kaikaris atvedė organizaciją į kitą brandos lygį ir iššūkių kupinu periodu užtikrino veiklos tęstinumą bei verslo augimą: „Vadovaujant Kristijonui „CityBee“ sparčiai augo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse.
Prie to stipriai prisidėjo optimizuoti procesai ir padidintas veiklos efektyvumas. Klientams pasiūlėme daugiau naujovių ir kokybiškesnes paslaugas, dar labiau investavome į klientų aptarnavimą. Esame dėkingi už Kristijono svarų indėlį ir pasiektą naują organizacijos brandos lygį, už profesionalumą, įžvalgas ir gebėjimą suvaldyti itin didelius verslą palietusius iššūkius.“
G.Januškaitė-Karvelienė savo profesinį kelią „Modus Group“, kuriai priklauso ir „CityBee“, pradėjo 2016 m. Per visą šį laiką ji kaupė patirtį skirtinguose versluose – užėmė vadovaujančias pareigas viešbučių sektoriuje, o prieš daugiau nei ketverius metus tapo „CityBee“ operacijų vadove Baltijos šalims. 2022 m., sugrįžusi į „CityBee“ po poros metų pertraukos, tapo Lietuvos rinkos vadove. Per savo karjerą šioje bendrovėje G.Januškaitė-Karvelienė jau įgyvendino ne vieną svarbų projektą, tarp jų ir plėtrą į kitas rinkas.
„Tikiu, kad Gretos sukaupta patirtis mūsų organizacijoje, vadovavimo įgūdžiai, į rezultatą orientuotas požiūris leis mums dar sparčiau augti Baltijos šalyse ir užtikrinti kokybiškesnes paslaugas. Automobilių dalijimosi segmentas jau kurį laiką stipriai auga, turime ne tik tęsti pradėtus darbus, bet ir ieškoti savitumo, naujų idėjų, kaip tinkamai atsižvelgti į augančius klientų poreikius ir įgyvendinti efektyviausius galimus sprendimus šiame etape“, – teigia A.Martinkėnaitė Martyniuk.
Prieš daugiau nei 11 metų automobilių dalijimosi paslaugas pradėjusi teikti „CityBee“ buvo viena pirmųjų pasiūliusių šias paslaugas ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Šiuo metu bendrovė veikia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Sėkmingi „CityBee“ veiklos rezultatai ir verslo plėtra stipriai prisidėjo prie to, kad Baltijos šalių sostines šiandien galime vadinti ir Europos automobilių dalijimosi sostinėmis.