Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Keliauk Lietuvoje“ viešųjų ryšių paslaugas teiks „Blue Oceans PR“

Lietuvos turizmo skatinimo agentūros „Keliauk Lietuvoje“ paskelbtą 400 tūkst. eurų viešųjų ryšių užsienyje konkursą laimėjo Vilniuje įsikūrusi ryšių su visuomene agentūra „Blue Oceans PR“.
„Keliauk Lietuvoje“ tyrimo „Lietuvą lankiusių turistų profiliai: 16 rinkų tyrimas“ pristatymas
„Keliauk Lietuvoje“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Keliauk Lietuvoje“ teko koreguoti konkurso sąlygas, Viešųjų pirkimų tarnybai (VPT) šių metų vasarį paskelbus pastabų ir įpareigojus nutraukti anksčiau paskelbtą pirkimą.

„Pirkimas buvo patikslintas atsižvelgiant į VPT pastabas – sumažinti kvalifikaciniai reikalavimai paslaugų teikėjams bei patikslintas kokybinis vertinimas“, – teigia agentūra komentare BNS.

Pasak agentūros, perkamos paslaugos apima žiniasklaidos žemėlapio pateikimą, bendravimą su tikslinių rinkų žiniasklaida, žurnalistų atvežimą į Lietuvą ir kita.

Tikslinės rinkos, kuriose numatoma vykdyti viešųjų ryšių veiksmus ir kampanijas, yra 21 šalis, tarp jų – Latvija, Estija, Lenkija, Baltarusija, Rusija, taip pat Italija, Japonija, JAV bei kitos.

„Rinkos gali kisti pagal esamą situaciją ir faktinį poreikį. „Keliauk Lietuvoje“ sutartimi neįsipareigoja panaudoti visos sutartyje nurodytos sumos ir išpirkti viso paslaugų kiekio. Paslaugos bus perkamos atsižvelgiant į poreikį bei ekonominę ir epidemiologinę situaciją“, – komentuoja agentūra.

400 tūkst. eurų suma apima visus galimus mokesčius ir išlaidas, įskaitant ir PVM. Paslaugos bus perkamos iš „Keliauk Lietuvoje“ biudžeto bei įgyvendinant Europos Sąjungos struktūrinių fondų bei Europos Komisijos finansuojamus projektus.

Centriniame viešųjų pirkimų portale nurodoma, kad daugiau kaip trejų metų trukmės sutartis su „Blue Oceans PR“ sudaryta rugpjūčio 28 dieną. Konkurse taip pat dalyvavo agentūra „Fabula ir partneriai“.

Teikdama pastabas ankstesniajam pirkimui VPT nurodė, kad „Keliauk Lietuvoje“ nustatė nepagrįstus bei konkurenciją ribojančius reikalavimus, be to, pasiūlymų vertinimo tvarka nėra objektyvi ir skaidri.

„Keliauk Lietuvoje“ tuomet teigė BNS konkursą nutrauksianti ir skelbsianti naują. Anot agentūros, ji tąkart buvo sulaukusi vieno pasiūlymo – jį pateikė „Blue Oceans PR“.

Registrų centro duomenimis, mažosios bendrijos „Blue Oceans PR“ akcininkės yra dvi Lietuvos pilietės, kurios yra ir viešųjų ryšių agentūros įkūrėjos. Ši agentūra internete skelbia, kad padeda prekės ženklams pasiekti pasaulio auditoriją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?