Kelionė į Ciurichą portale greitai.lt apsipirkusiam Romui pabrango tris kartus

Kalėdinė kelionė pas dukrą Romui ir jo žmonai pabrango 3 600 Lt. Dėl to Romas kaltina lėktuvų bilietais prekiaujančią įmonę „Interneto partneris“. Civilinės aviacijos administracija taip pat tikina, kad dėl nuostolio kalta ši bendrovė, tačiau pinigų Romui niekas negrąžina.
Ciurichas
Ciurichas

Pernai gruodžio 23 dieną Romas su žmona susipakavo daiktus ir džiaugėsi – jau greitai pamatys dukrą Ciuriche, kur ir ruošiasi skristi.

Tačiau į lėktuvą jų neįleido – pasirodė, kad bilietai negalioja. Nesvarbu, kad už juos Romas jau sumokėjo beveik 2 tūkst. Lt.

„Problema ne ta, kad pinigų neatgaunu, bet ta, kad jie teigia esą nekalti“, – tinklalapį greitai.lt valdančios įmonės „Interneto partneris“ darbu skundėsi Romas.

Kelionė su žmona pas dukterį į Ciurichą jam kainavo triskart brangiau nei planavo – vietoje 1 800 Lt už lėktuvo bilietus į Šveicariją sumokėjo 5 400 Lt.

Problema ne ta, kad pinigų neatgaunu, bet ta, kad jie teigia esą nekalti, – sakė Romas.

Pigesnius bilietus portale greitai.lt reikėjo apmokėti iki lapkričio 5. Romas tą padarė lapkričio 3 dieną, šeštadienį. Tačiau pinigai austrų kompaniją „Austrian Airlines“, kurios lėktuvu pora turėjo pasiekti Ciurichą, pasiekė per vėlai. Nors greitai.lt patvirtino bilietų rezervaciją, lietuvių į lėktuvą neįleido – pinigus jie esą gavo per vėlai, jau pasibaigus akcijai. Todėl sutuoktiniams, norintiems aplankyti dukrą, teko pirkti bilietus dar kartą. Šįkart – jau už 3 600 Lt.

Greitai.lt sakė, kad jie viską gerai padarė ir nežino, kodėl išėjo taip. (...) Kreipėmės į Civilinės aviacijos administraciją. (...) Anot jų, kalti yra greitai.lt“, – sakė Romas.

Jam greitai.lt esą turėtų grąžinti sumą už bilietus, kuriuos Romas buvo priverstas pirkti pakartotinai, – 3 600 Lt. Tačiau įmonė pinigų dar negrąžino.

Tuo metu Romas kreipėsi į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir dabar laukia jų sprendimo. Nors VTAT negali priversti greitai.lt grąžinti pinigų Romui, vyras mano, kad VTAT situacijos analizė bus papildomas argumentas teisme.

„Tegul pirmiausia savo išvadą paskelbia Vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Jei jie paskelbs tokią pačią išvadą, kaip Civilinės aviacijos administracija, tuomet mes jau turėsime du patvirtinimus ir kreipsimės į teismą“, – sakė Romas.

Interneto tinklalapį greitai.lt administruojanti įmonė „interneto partneris“ atsisakė paaiškinti situaciją.

„Interneto Partneris“ santykių su klientais per žiniasklaidos  priemones nesiaiškina. Tikimės, jog turite pagrįstą informaciją skleisti neigiamą informaciją apie įmonę“, – portalui sakė įmonės marketingo vadybininkė Giedrė Ramanauskaitė.

Tuo metu iš „Interneto partnerio“ laiško Romui aišku, kad savo kaltės bendrovė nepripažįsta: „Interneto partneris“ 2013.03.13 gavo Civilinės aviacijos administracijos raštą su sprendimu, kad „Interneto partneris“ turi prisiimti atsakomybę už Jūsų kelionės metu ištikusius nesklandumus. Deja, „Interneto partneris“ nesutinka su tokiu sprendimu...“

 

Civilinės aviacijos administracija savo laiške: „Todėl „Interneto partneris turi prisiimti atsakomybę dėl netinkamo bilietų išrašymo keleiviams (...) ir kompensuoti visą patirtą žalą, t. y. kompensuoti sumą, sumokėtą už naujai įsigytus bilietus.“

 

Jau bausta

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba taip kol kas atsisakė komentuoti situaciją.

„Dėl galimo vartotojų teisių pažeidimo tarnyba yra gavusi šio vartotojo skundą. Kadangi šiuo metu vyksta skundo tyrimas kol jis nebus baigtas komentaro pateikti negalime“, – atsakyme 15min.lt rašo VTAT atstovas spaudai Vitas Ūsas.

„Interneto partneris“, valdantis portalą greitai.lt, yra baustas už nesąžiningą komercinę veiklą.  Tarnyba buvo gavusi dešimties vartotojų skundus, kuriuose nurodyta, kad įsigyjant bilietus skrydžiams elektroniniu būdu per greitai.lt, elektroniniame biliete ir užsakymo patvirtinimo formoje matydavo informaciją, kad leistinas nemokamo bagažo svoris yra 20 kilogramų. Tačiau pateikus bagažą registravimui oro uoste, vartotojų teigimu, aviakompanija „AirBaltis Corporation“ pareikalaudavo susimokėti bagažo registravimo mokestį. Dėl to bendrovei skirta 2 tūkst. Lt bauda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis