Estijos konkurencijos priežiūros institucija nusprendė, kad šis sandoris nepakenks konkurencijai šioje rinkoje, nesukurs joje dominuojančio dalyvio.
Apie šį planuojamą sandorį prieš mėnesį pranešęs Suomijos koncernas „Kesko“ teigė, kad „Kesko Senukai Lithuania“ taps viena pirmaujančių elektroninės prekybos platformų valdytojų Baltijos šalyse.
„E. prekybos rinka Baltijos šalyse sparčiai auga, augimas gerokai viršija tradicinę mažmeninę prekybą. 1A papildys jau esamus „Kesko Senukai Digital“ internetinius pardavimus, ypač Latvijoje ir Estijoje, suteikdama išvystytą e. prekybos platformą visoms Baltijos šalims“, – teigė „Kesko“ viceprezidentas Jorma Rauhala.
Sandorį tikimasi užbaigti antrąjį šių metų pusmetį, gavus konkurencijos tarnybų leidimus.
Suomijos koncernui „Kesko“ priklauso 50 proc. „Kesko Senukų“ akcijų. Likusias akcijas lygiomis dalimis netiesiogiai valdo „Kesko Senukų“ prezidentas Artūras Rakauskas ir tinklo įkūrėjas Augustinas Rakauskas.
„Kesko Senukai“ valdo 22 fizines parduotuves Lietuvoje, devynias – Latvijoje, aštuonias – Estijoje ir 17 „Oma“ parduotuvių Baltarusijoje, taip pat elektroninės prekybos platformą.