Kęstutis Binkauskas: į „Air Lituanicą“ galėtų investuoti nedidelės, regioninės skrydžių bendrovės

Jei nauja Vilniaus valdžia nuspręs, kad sunkios „Air Lituanicos“ naštos nešti nebenori, trečius veiklos metus skaičiuojančiai skrydžių bendrovei lieka trys išeitys: pritraukti investuotoją, įsiprašyti į Vyriausybės glėbį arba išnykti iš žemėlapio, o tokiu atveju būtų jau trečiasis avialinijų fiasko Lietuvoje nuo 2009 metų, o tai jau nemenka dėmė visa šaliai.
„Air Lituanica“ pristatė skrydžius į Berlyną
„Air Lituanica“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Air Lituanicos“ valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas „Verslo žinioms“ teigė galimais investuotojais į „Air Lituanica“ laikantis nedideles, regionines skrydžių bendroves, pavyzdžiui, Jungtinės Karalystės „FlyBe“ jau rodžiusią susidomėjimą „Air Lituanica“ veiklos pradžioje, bet tuomet taip ir neinvestavusią. 

Neatmetama ir kooperacija su kitų Baltijos šalių bendrovėmis.

„Variantų yra daug, pokalbiai vyksta“, – dienraštį tikino K.Binkauskas.

„Air Lituanica“ valdyba skaičiuoja, kad norint išlaikyti vežėją „iš šono“ reikia pritraukti po 10-15 mln. eurų kasmet.

Užsakomųjų skrydžių bendrovės „Small Planet Airlines“ generalinio direktoriaus Vytauto Kaikario akimis, privataus investuotojo pritraukimas į „Air Lituanica“ atrodo nerealiai, nes neaišku, kada „Air Lituanica“ būtų pelninga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis