„Keulė Rūkė“ bėdos – ir dėl kepsninės, ir dėl neišmokėtų atlyginimų

Žinomą Vilniaus restoraną „Keulė Rūkė“ valdanti įmonė vasarą su grilio įrangą pardavinėjančia bendrove tarėsi dėl kepsninės mainais į reklamą. Tačiau sumanymas neišdegė, o užsiplieskęs konfliktas sprendžiamas teisme. Pretenzijų turi ir darbuotojai, kurių bėdas dėl atlyginimų sprendžia Darbo ginčų komisija.
Kepsninė
Kepsninė / Mantas Radevičiaus nuotr.

Tarėsi dėl reklamos

„Buvo sutarimas toks, kad jie sumokės mums ir tada, jeigu padarysime reklamą, mes jiems gražinsime tuos pinigus“, – 15min pasakojo kepimo reikmenų parduotuvę valdančios įmonės „Manfira“ direktorius Mantas Radevičius.

Tačiau planas išmainyti kepsninę į reklamą – neišdegė.

„Mes su jais nesuderinome reklamos, nes viskas labai nekonkrečiai vyko, vis nusikeldavo“, – aiškino M.Radevičius.

Mes su jais nesuderinome reklamos, nes viskas labai nekonkrečiai vyko, vis nusikeldavo, – teigė M.Radevičius.

Jo teigimu, neišdegus susitarimui, galiausiai restoraną „Keulė Rūkė“ valdanti įmonė „Kiaulių valdovai“ nusprendė nusipirkti kepsninę, bet už ją neatsiskaitė.

„Nusipirko, bet nesumokėjo. (...) Paskui sakė, kad sumokės dalimis. Aišku, nemokėjo ir tada tiesiog padavėme į teismą“, – kalbėjo M.Radevičius.

Teismas nusprendė, kad „Kiaulių valdovai“ turi sumokėti 704 eurus skolos įmonei „Manfira“. Į šią sumą įeina ne tik kepsninė, bet ir grotelės kepimui, anglis ir kt.

Tačiau su tokiu teismo nutarimu „Kiaulių valdovai“ nesutiko ir sprendimą užginčijo.

Simonos Toleikytės/15min nuotr./ „Keulė Rūkė“
Simonos Toleikytės/15min nuotr./ „Keulė Rūkė“

Kodėl reikia mokėti?

„Įmonė „Manfira“ mums perdavė savo prekes mainais į reklamą jų produktams, tačiau vėliau paprašė už šias prekes sumokėti. Šalims nesutarus dėl apmokėjimo terminų ir pristatytų prekių kokybės, ginčas persikėlė į teismą“, – 15min savo poziciją išsakė „Kiaulių valdovų“ vadovas Adomas Kanopka.

Jis tikino negalintis atsakyti, kodėl buvo persigalvota ir galiausiai už kepsninę reikėjo susimokėti patiems.

„Negalėčiau pakomentuoti priežasčių, nes persigalvojome ne mes. Tai gali būtų susiję ir su kokiais nors papildomais susitarimais, kurie galimai nebuvo susiję su abiejų įmonių interesais, o su asmeniniais susitarusių žmonių poreikiais“, – teigė A.Kanopka.

Negalėčiau pakomentuoti priežasčių, nes persigalvojome ne mes, – teigė A.Kanopka.

„Prekės pardavėjas kreipėsi į teismą dėl skolos priteisimo, tad mūsų tolesni veiksmai – teismine tvarka įrodyti savo tiesą. Labai tikiuosi, kad kažkuriuo metu kvalifikuoti teisininkai abiem šalims padės pasiekti taikų sprendimą“, – viliasi „Kiaulių valdovų“ direktorius.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Keulė rūkė“
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./„Keulė rūkė“

VDI nagrinėja ginčus, įmonė ieško naujų darbuotojų

Panašu, kad „Keulė Rūkė“ pečius užgulė ne tik bėdos dėl kepsninės. Valstybinė darbo inspekcija (VDI) 15min informavo, kad Darbo ginčų komisija yra gavusi 2 prašymus nagrinėti konfliktus dėl darbo užmokesčio įmonėje.

„Vienas darbo ginčas dar nagrinėjamas, dėl kito sprendimas priimtas. Tačiau kol Darbo ginčų komisijos sprendimas neįsiteisėjęs, jis viešai neskelbiamas“, – komentare teigė VDI patarėja komunikacijai Jurgita Kažukauskaitė-Sarnickienė.

Vilniuje veikia vienintelis „Keulė Rūkė“ restoranas. Jame dirba 15 žmonių. Šiuo metu įmonė ieško naujų darbuotojų.

Vienoje feisbuko grupėje publikuotas „Keulė Rūkė“ darbo skelbimas, kuriame į restoraną dirbti kviečiami barmenai ir virėjai.

Feisbuko nuotr./„Keulė Rūkė“ darbo skelbimas
Feisbuko nuotr./„Keulė Rūkė“ darbo skelbimas

„Vasarą restorano kolektyvą papildo moksleiviai ir studentai iš kitų Lietuvos miestų, todėl natūralus procesas, kad atėjus rugsėjui jie išvyksta mokytis į kitus miestus. Susiduriame ir su emigracijos problema, darbuotojai yra linkę išvykti į užsienio šalis laimės ieškoti“, – apie dažną darbuotojų kaitą kalbėjo A.Kanopka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis