KFC reklamoje Vilnius tapo Anglijos miestu: prie Seimo buvo garbinamas gaidys

Vienas didžiausių pasaulyje greito maisto tinklų KFC arba „Kentucky Fried Chicken“, kuris specializuojasi traškios vištienos patiekaluose, Jungtinės Karalystės rinkai prieš mėnesį pristatė naują reklaminį vaizdo klipą. Vaizdo klipe visi raginami „tikėti gaidžiu“.
Reklama
Reklama / Ekrano nuotr.

Nesvarbu, jog šis greito maisto tinklo reklaminis klipas jau sulaukė kontraversiškų vertinimų, tačiau akyliausi spėjo pastebėti, jog klipe Anglijos miestu tapo Vilnius, rašo portalas madeinvilnius.lt.

Reklaminiame klipe vaizduojama ateities distopinė Anglija, kuomet netgi žmonės tuokiasi su dirbtinio intelekto partneriu ar partnere. Galiausiai susikoncentruojama ties gyventojais, kurie, išgirdę elektroninę muziką, ištinkami masinės hipnozės, tuomet ima ritmingai ir sinchroniškai šokti. Galiausiai elektroninės muzikos garsų ritmu ima keliauti traukos objekto link. Rodoma, kaip masinė psichozė apima visą miestą ir galiausiai paaiškėja, jog visos šios hipnozės kaltininkė – višta. Klipas užsibaigia raginimu „tikėti gaidžiu/višta“. Tad ar patikės višta iš netradicinio miesto visa Anglija?

„Beprotiškas pasaulis, kuriame gyvename, yra nepatikima vieta. Nusivylimas persekioja, kad ir kur bepasisuksi. Oras, jūsų partneris, jūsų darbas, jūsų komanda, jūsų gebėjimas sėdėti traukinyje, netgi faktas, kad traškučių pakuotės yra pusiau pilnos. Kuo galime tikėti? Nepraraskite vilties. Vis dar yra, kuo pasitikėti. Yra, kuo tikėti. Vištiena. Visada gera. Visada ten pat ir visada traški. Tikėkite gaidžiu/višta“, – rašoma po KFC reklaminiu vaizdo klipu.

Klipe tikrai atpažinsite tokias Vilniaus vietas kaip Liubarto tiltą, Sveikatos ministerijos pastatą, Gedimino prospektą, Martyno Mažvydo biblioteką bei aikštę prie jos ir kitas sostinės vietas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis