Keliautojus, norinčius nusipirkti traukinio bilietus, sistemoje traukiniobilietas.lt pasitinka užrašas, skelbiantis, kad sistema neveikia.
„Mieli keliautojai, nuoširdžiai atsiprašome Jūsų už patiriamus nepatogumus perkant bilietus internetu. Dėl techninių kliūčių svetainė traukiniobilietas.lt laikinai neveikia. Maloniai prašome bilietais pasirūpinti traukinyje, trikdžių laikotarpiu nebus taikomas papildomas 2 Eur mokestis. Dedame visas pastangas sistemos gedimams pašalinti“, – rašoma tinklalapyje.
Sistema sutriko trečiadienį.
Įmonės atstovė spaudai Rūta Magdalena Atroškaitė sakė, kad sutrikimai galimi ir perkant bilietus kasose, todėl įmonė ragina keleivius įsigyti bilietą traukiniuose. Bendrovės atstovės teigimu, dalis gyventojų jau kuris laikas inertiškai nesirinkdavo kelionių traukiniu, nes buvo pripratę prie to, kad vietų skaičius juose būdavo ribojamas. Gyventojai nerimaudavo, ar atvykus į stotį, jiems liks vietų vagone. Ši tvarka buvo panaikinta birželio pradžioje, todėl keliautojams tikimybė gauti vietą traukinyje yra tokia pat kaip įprastai.
„Kol ši situacija tęsis, traukiniuose perkant bilietą nebus taikomi papildomi mokesčiai“, – sakė ji.
R.M.Atroškaitė teigė, kad įmonė tikisi nesklandumus sutvarkyti iki trečiadienio vakaro.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovė spaudai teigė, kad gedimas greičiausiai nesusijęs su padidėjusiu švęsti Joninių į kitus miestus važiuojančių keleivių srautu. Nors keleivių skaičius prieš ilgąjį savaitgalį padidėjo, sistema tokius skaičius įprastai atlaikydavo.
„Tokių lūžimų buvo pasitaikę ir anksčiau, paprasčiausiai dėl to, kad sistema skaičiuoja savo paskutinius mėnesius, todėl, deja, bet pasitaiko tokių lūžimų. Naują bilietų pardavimo sistemą planuojame paleisti rudenį. Kadangi taip jau yra nutikę, žinome, kaip reikia reaguoti ir kaip viską sustyguoti“, – sakė ji.
Pirminė gedimo priežastis yra serverio gedimas, bet ar tai gali būti susiję su pastarosiomis dienomis fiksuota aukšta oro temperatūra, R.M.Atroškaitė spekuliuoti nenorėjo.