Kiek uždirbs naujasis „Microsoft“ vadovas?

„Microsoft“ vykdomasis direktorius Satya Nadella gali tapti vienu geriausiai apmokamų įmonių vadovų pasaulyje. CNN.com suskaičiavo, kiek jis uždirbs.
Satya Nadella
Satya Nadella / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

2014 m. S.Nadella uždirbs 17,2 mln. dolerių įskaičiuojant ir gautas bendrovės akcijas. 2015 m. jo uždarbis gali kone padvigubėti. Susitarimas su „Microsoft“ naujajam vadovui leidžia tikėtis net 30,4 mln. dolerių.

Buvęs „Microsoft“ vykdomasis direktorius Steve‘as Ballmeris uždirbo 1,3 mln. dolerių per metus ir negavo jokių priedų.

Tiesa, metinė S.Nadellos alga nėra tokia įspūdinga – „tik“ 1,2 mln. dolerių, tačiau visas jo atlyginimas susidarys iš keturių dalių.

Be metinės algos, jis gaus priedus už sėkmingą darbą, kurie gali siekti 3,6 mln. dolerių.

Taip naujajam vadovui bus atsilyginta bendrovės akcijomis, kurios ir sudarys liūto dalį uždarbio. Tiksli jų vertė priklausys nuo situacijos rinkoje.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Steve'as Ballmeris
AFP/„Scanpix“ nuotr./Steve'as Ballmeris

Jei „Microsoft“ paklius į geriausiai pasirodžiusių bendrovių šimtuką, S.Nadella gaus 900 tūkst. bendrovės akcijų, kurių vertė šiuo metu viršytų 37 mln. dolerių.

Jei bendrovė į šimtuką nepakliūtų, S.Nadellai atiteks 150 tūkst. „Microsoft“ akcijų.

Net jei labai nesisektų bendrovės vadovas šiais metais uždirbtų 6,6 mln. dolerių, o kitais 19,8 mln. dolerių.

Buvęs „Microsoft“ vykdomasis direktorius Steve‘as Ballmeris uždirbo 1,3 mln. dolerių per metus ir negavo jokių priedų. Jis buvo ir yra antras stambiausias „Microsoft“ akcininkas, todėl papildomos motyvacijos stengtis, jog bendrovė rodytų gerus rezultatus, jam nereikėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis