2022 12 04

„Vinted“ pirkėja iškėlė svarbų klausimą: taisyklė, kurią turi žinoti kiekvienas, perkantis panašiose platformose

Perkant internetu tokiose platformose kaip kad „Vinted“, kur privatūs asmenys perka ar parduoda naudotus daiktus, svarbu žinoti taisyklę, kuri pravers iškilus ginčui tarp pirkėjo ir pardavėjo bei norint prekę grąžinti. Atsakingos pusės paaiškina, kad prekiaujant tokioje erdvėje nėra taikomos vartotojų teisių apsaugos taisyklės.
„Vinted“
„Vinted“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Į 15min redakciją parašiusi skaitytoja iškėlė klausimą - kaip apsaugomas pirkėjas, perkantis per padėvėtų rūbų platformą, jei pardavėjas nurodė netikslią ar net melagingą informaciją apie prekę.

„Istorija tokia – pirkėjas nusiperka daiktą, kurį pardavėjas melagingai aprašo, ir pagal „Vinted“ sistemos taisykles išeina taip, kad pardavėjas neneša jokios atsakomybės, nes, jei pirkėjas nori gražinti prekę pardavėjui, tai pirkėjas turi arba sugebėti susitarti su pardavėju dėl to, kad šis padengtų grąžinimo išlaidas, arba patirti nuostolį dėl grąžinamos prekės, kurią melagingai pateikė pardavėjas“, – laiške dėsto ji.

Skaitytoja teigia, kad Lietuvos vartotojų teisių tarnybos tinklalapyje nurodoma, kad už melagingą informaciją visą atsakomybę prisiima pardavėjas. Tačiau Lietuvos vartotojų teisių tarnyba pažymi, kad tai galioja tik tuo atveju, jei pirkėjas perka iš įmonės. Tuo tarpu, jei vienas gyventojas perka prekę iš kito privataus asmens, vartotojų teisių apsaugos taisyklės nėra taikomos.

Lukas Balandis / BNS nuotr./„Vinted“
Lukas Balandis / BNS nuotr./„Vinted“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis