Į 15min redakciją parašiusi skaitytoja iškėlė klausimą - kaip apsaugomas pirkėjas, perkantis per padėvėtų rūbų platformą, jei pardavėjas nurodė netikslią ar net melagingą informaciją apie prekę.
„Istorija tokia – pirkėjas nusiperka daiktą, kurį pardavėjas melagingai aprašo, ir pagal „Vinted“ sistemos taisykles išeina taip, kad pardavėjas neneša jokios atsakomybės, nes, jei pirkėjas nori gražinti prekę pardavėjui, tai pirkėjas turi arba sugebėti susitarti su pardavėju dėl to, kad šis padengtų grąžinimo išlaidas, arba patirti nuostolį dėl grąžinamos prekės, kurią melagingai pateikė pardavėjas“, – laiške dėsto ji.
Skaitytoja teigia, kad Lietuvos vartotojų teisių tarnybos tinklalapyje nurodoma, kad už melagingą informaciją visą atsakomybę prisiima pardavėjas. Tačiau Lietuvos vartotojų teisių tarnyba pažymi, kad tai galioja tik tuo atveju, jei pirkėjas perka iš įmonės. Tuo tarpu, jei vienas gyventojas perka prekę iš kito privataus asmens, vartotojų teisių apsaugos taisyklės nėra taikomos.