Skrydžiai minėtais orlaiviais buvo sustabdyti daugiau nei dvejus metus, po dviejų mirtinų katastrofų, nusinešusių kelių šimtų žmonių gyvybes.
Kinija yra paskutinė didelė rinka, kurioje „Boeing“ sulaukė leidimo vėl eksploatuoti modelį „737 Max“.
Jungtinės Valstijos skrydžius šiais orlaiviais leido atnaujinti 2020 metų gruodį, o Europos Sąjungos reguliavimo institucijos leidimą išdavė sausį. Brazilija ir Kanada taip pat yra išdavusios tokius leidimus.
2018 metų spalio 29 dieną Indonezijoje sudužo „Lion Air“ priklausęs lėktuvas „Boeing 737 Max“, o 2019 metų kovo 10 dieną – toks pat „Ethiopian Airlines“ lėktuvas.
Po šių nelaimių orlaivį uždrausta naudoti įvairiose šalyse.
Tyrėjai nustatė, kad avarijas sukėlė kompiuterinę sistema, kuri skrydžio metu nukreipė lėktuvų priekį žemyn, neleisdama pilotams susigrąžinti orlaivių kontrolės.
Kinijoje pilotai privalės baigti naujus mokymus, kad galėtų vykdyti komercinius skrydžius, savo svetainėje pranešė Kinijos civilinės aviacijos administracija.
Pranešime teigiama, kad „Boeing“ privalės įdiegti papildomą programinę įrangą ir komponentus.
„Kinijos civilinės aviacijos administracija mano, kad korekciniai veiksmai yra pakankami šiai nesaugiai būklei pašalinti“, – teigiama agentūros pranešime.
„Boeing“ akcijos ketvirtadienį prieš prasidedant prekybos sesijai pabrango 4,25 procento.