Šalies institucijos pastaruoju metu ėmėsi aktyvių veiksmų prieš daugelį vietos technologijų milžinių, įskaitant „Meituan“, pavežėjimo paslaugų bendrovę „Didi Chuxing“ ir elektroninės prekybos milžinę „Alibaba“, kaltindama jas monopoliniu elgesiu ir agresyviu vartotojų duomenų rinkimu.
„Meituan“ atžvilgiu tyrimas buvo pradėtas balandžio mėnesį, ypatingą dėmesį skiriant milijonams jos vairuotojų, dažnai dirbančių kaip rangovai, teisėms.
Penktadienį Valstybinė rinkos reguliavimo administracija (SAMR) internete paskelbė, kad atlikus tyrimą buvo padaryta išvada, jog grupė „piktnaudžiavo savo dominuojančia padėtimi Kinijos internetinėje maisto pristatymo platformos rinkoje“.
Ji pridūrė, kad „Meituan“ elgesys „eliminuoja ir riboja konkurenciją rinkoje ... silpnina platformos naujovių galią“ ir „kenkia vartotojų interesams“.
3,4 mlrd. juanių bauda prilygsta 3 proc. „Meituan“ 2020 metais fiksuotų vidaus pardavimų, pareiškė SAMR.