Kinijos telekomunikacijų milžinės ZTE grynasis pelnas I pusmetį išaugo ketvirtadaliu

Kinijos telekomunikacijų įrangos gamintojos ZTE grynasis pelnas pirmąjį pusmetį padidėjo 26,3 proc. palyginti tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu – iki 1,86 mlrd. juanių (271 mln. JAV dolerių).
JAV doleriai
JAV doleriai / 123rf.com nuotr.

Remiantis įmonės pranešimu spaudai, jos veiklos pelnas padidėjo 21,2 proc. iki 2,841 mlrd. juanių.

Pajamos ūgtelėjo 5,8 proc. iki 47,2 mlrd. juanių. Užsienio rinkoms teko maždaug trečdalis šio skaičiaus – 15,45 mlrd. juanių, tuo pat metu Kinijoje gautos pajamos padidėjo 15,8 proc. iki 31,8 mlrd. juanių.

Sausio–birželio mėnesiais ZTE investicijos į mokslinius tyrimus ir plėtrą, įskaitant naujos kartos 5G ryšio tinklų projektavimą ir plėtrą, sudarė 6,64 mlrd. juanių, arba 14,1 proc. pajamų.

ZTE paskelbė sudariusi 46 komercines sutartis, susijusias su 5G tinklų plėtra visame pasaulyje.

Šioje srityje bendrovė bendradarbiauja su daugiau nei 70 telekomunikacijų operatorių, įskaitant „China Mobile“, „China Telecom“, „China Unicom“, „Orange“, „Telefonica“, „Wind Tre“, Austrijos „Hutchison Drei“ ir MTN.

Bendrovės rinkos vertė nuo šių metų pradžios Honkongo vertybinių popierių biržoje sumenko apie 7 proc., o Šendženo vertybinių popierių biržoje – daugiau nei 9 procentais.

ZTE tiekia telekomunikacijų sistemas, mobiliuosius įrenginius ir technologijų sprendimus verslui, vartotojams ir telekomunikacijų operatoriams.

Bendrovė užima penktą vietą pagal pajamas tarp pasaulinių telekomunikacijų įrangos gamintojų. Ji taip pat gamina įvairius mobiliuosius įrenginius, įskaitant telefonus, planšetinius kompiuterius, mobiliuosius plačiajuosčio ryšio modemus.

Bendrovės produkcija parduodama daugiau nei 160 šalių, o jos partneriais yra daugiau nei 500 telekomunikacijų operatorių visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis