„BAIC akcijų paketas atspindi bendrovės įsipareigojimą siekti mūsų bendro tikslo – sėkmingos gamybos ir aljanso plėtros didžiausioje pasaulyje automobilių rinkoje“, – pranešime teigė „Daimler“ generalinis direktorius Ola Kallenius.
BAIC neketina „daugiau didinti valdomo „Daimler“ akcijų paketo“, priduriama pareiškime.
„Daimler“ savo ruožtu valdo 9,55 proc. Kinijos įmonės akcijų.
Iš viso Kinijos įmonėms priklauso beveik penktadalis „Daimler“ akcijų, kuri, atskyrusi sunkvežimių padalinį „Daimler Truck“, kitais metais pasivadins „Mercedes-Benz“.
2018 metais Kinijos automobilių grupės „Geely“ savininkas Li Shufu buvo kurį laiką tapęs didžiausiu Vokietijos automobilių gamintojos akcininku, įsigijęs 9,7 proc. akcijų.
2019 metais „Daimler“ patvirtino, kad BAIC – pagrindinė partnerė Kinijos rinkoje – įsigijo grupės akcijų paketą, kuris, kaip buvo skelbta iš pradžių, siekė 5 procentus.
2018 metų vasario mėnesį „Daimler“ ir BAIC paskelbė apie 1,5 mlrd. eurų investicijas į „Mercedes-Benz“ gamyklą Kinijoje, kuri statoma įgyvendinant „Daimler“ elektrifikavimo strategiją.
Tuo tarpu Vokietijos įmonė planuoja kartu su „Volvo“ savininke „Geely“ nuo 2022 metų kurti ir gaminti naujos kartos elektrinius „Smart“ automobilius. Apie šiam tikslui planuotą bendrą įmonę pirmą kartą paskelbta 2019 metų kovą.
Europoje į kinų norą įsigyti ar investuoti į Vokietijos įmones žiūrima įtariai, o Pekino ir žemyno santykiai vis dar yra įtempti.
Didžioji „Daimler“ varžovių iš Vokietijos dalis vis dar priklauso vietos automobilių kūrėjų dinastijoms, pavyzdžiui, „Volkswagen“ valdo Porsche ir Piechų šeimos, tuo tarpu BMW priklauso Quandtų ir Klattenų klanui.