Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kinijos vyriausybės valdomos įmonės investavo į „ByteDance“ ir „Weibo“

Kinijos vyriausybė investavo į dvi didžiausias šalies technologijų įmones – „ByteDance“, kuriai priklauso pasaulinė vaizdo įrašų platforma „TikTok“, ir „Weibo“ – „Twitter“ analogą Kinijoje, – akivaizdžiai siekdama įgauti didesnę klestinčio technologijo sektoriaus kontrolę.
„Weibo“
„Weibo“ / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.
Temos: 2 Kinija Verslas

Balandžio mėnesį „ByteDance“ pardavė 1 proc. savo patronuojamosios įmonės įmonės „Beijing ByteDance Technology“ akcijų valstybės valdomai įmonei „WangTouZhongWen (Beijing) Technology“, rodo viešujų registrų ir įmonių informacijos platformos „Qichacha“ duomenys.

„WangTouZhongWen“ priklauso trims Kinijos valstybiniams subjektams, iš kurių vienas, remiantis viešųjų registrų įrašais ir „Qichacha“ duomenimis, yra susijęs su fondu, kurį remia Kinijos kibernetinės erdvės administracija.

JAV technologijų svetainė „The Information“ kiek anksčiau pranešė, kad pagal sandorį, „Bytedance“ į valdybą taip pat priėmė Kinijos vyriausybės pareigūną.

„ByteDance“ atstovas atsisakė atsakyti į klausimus apie investicijas ir naują valdybos narį. Visgi bendrovė teigė, kad jos patronuojamajai įmonei Kinijoje nepriklauso „TikTok“, kuri veikia už Kinijos ribų. Vietoj to, minėta patronuojamoji įmonė, pasak „ByteDance“ atstovo, yra „susijusi su kai kuriomis „ByteDance“ Kinijos rinkos vaizdo ir informacijos platformomis ir turi kai kurias licencijas, kurių reikia, kad veiktų pagal vietos įstatymus“.

Kinijoje veikianti „TikTok“ versija vadinama „Douyin“. „ByteDance“ taip pat valdo kinų naujienų programą „Toutiao“.

Pekinas pastaruoju metu griežtina technologijų sektoriaus kontrolę. Vyriausybės agentūros taip pat yra pradėjusios tyrimus dėl kai kurių didžiausių šalies interneto bendrovių ir nustatė naujas taisykles, skirtas stiprinti duomenų saugumą ir neleisti įmonėms imtis konkurenciją mažinančių veiksmų.

Kinijoje didžiulės technologijų įmonės, tokios kaip „Alibaba“ ir „Tencent“, teikia įvariais paslaugas, įskaitant elektroninės prekybos, mokėjimų, žaidimų ir socialinės žiniasklaidos platformas, kuriomis naudojasi šimtai milijonų kinų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų