Rekonstruojant tinklo restoraną Klaipėdoje, jame buvo įdiegta interaktyvi užsakymų sistema. Nuo šiol norimo maisto ir gėrimų pirkėjai galės užsisakyti ne tik kaip įprasta prie kasų, bet ir savarankiškai – naudodamiesi
Drauge atnaujintame restorane pritaikytas ir naujos kartos klientų aptarnavimo modelis, atskiriantis užsakymų priėmimo ir maisto pateikimo vietas. Šis modelis leis efektyviau organizuoti restorano virtuvės darbą, o pirkėjams dar greičiau gauti užsakytą maistą bei gėrimus. Be to, užsakymų statusą atnaujinto „McDonald‘s“ lankytojai galės sekti specialiuose ekranuose.
Atnaujintame restorane Klaipėdoje taip pat įdiegti nauji skaitmeniniai meniu ekranai. Kol kas tai vienintelis restoranas Lietuvoje, kuriame pritaikytas toks sprendimas. Pasak V. Janevskio, jis pastebimai palengvins restorano darbuotojų darbą, mat priklausomai nuo paros meto, restorano meniu keičiamas kelis kartus per dieną.
Šiuo metu vienintelis Klaipėdoje „McDonald‘s“ restoranas atidarytas prieš 18 metų. Skaičiuojama, kad kasmet jame apsilanko daugiau kaip 80 tūkst. lankytojų. Šiame restorane dirba 65 darbuotojai.