Klaipėdoje prekybos centrų vis daugėja – netrukus Melnragėje iškils nauja „Maxima“

Klaipėdoje jau po mėnesio duris turėtų atverti naujas prekybos centras „Maxima“, planų plėstis neatsisako ir kiti tinklai.
Melnragėje baigiama pastatyti naują „Maximą“.
Melnragėje baigiama pastatyti naują „Maximą“. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Rugpjūčio pabaigoje bus atidaryta parduotuvė „Maxima“ Melnragėje. Kaip skelbiama, tai bus vieno „X“ „Maxima“.  „Šiais metais vykdome tik gerai apgalvotą tinklo plėtrą, vykdydami plėtrą – investuojame į kokybę. Pirmiausia parduotuves statome ir atidarome tik ten, kur jų labiausiai trūksta, atsižvelgę į vietinių klientų poreikius“, – teigė „Maxima Lt“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė. 

Parduotuvės plotas sieks 916 kv. metrų, prekybinės salės plotas – 829 kv. metrai. Numatoma, kad parduotuvėje bus sukurtos 34 darbo vietos. Į parduotuvės įrengimą ir pritaikymą klientų apsipirkimo įpročiams planuojama investuoti per 700 tūkst. Lt. 

Kitąmet „Maxima“ planuoja rekonstruoti kelias parduotuves Klaipėdoje. Šiemet visoje Lietuvoje ketinama sutvarkyti penkias parduotuves. 

Šiaurės prospekte Klaipėdoje jau pradėtos naujo prekybos centro „Luizė“ statybos. Kaip jau anksčiau skelbė žiniasklaida, čia turėtų veikti „Rimi“ parduotuvė. Kol kas šio prekybos tinklo atstovai apie naująją parduotuvę informacijos neteikia. Apie tai ketinama pranešti po 2-3 mėnesių. 

„Iki“ prekybos tinklas naujų parduotuvių Klaipėdos mieste atverti artimiausiu metu metu neketina, tačiau plėtros planus puoselėja. „Dar šiais metais ketiname atidaryti regioninę kepyklą, kuri tieks šviežią duonos ir konditerijos produkciją ne tik Klaipėdos, bet ir visos Žemaitijos parduotuvėms“, – teigė „Iki“ vykdomasis direktorius Darius Malakauskas. 

„Norfa“ Klaipėdoje naujų parduotuvių atidaryti kol kas neketina. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis