„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Klaipėdos „Akropolyje“ duris atvėrė pirmoji Lietuvoje „SINSAY“ parduotuvė

Penktadienį, lapkričio 15d., Klaipėdos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ duris atvėrė pirmoji Lietuvoje parduotuvė „SINSAY“. Ryškios spalvos, originalūs baldai, stilingos interjero detalės – tai naujas ir drąsus požiūris į paauglėms skirtą drabužių parduotuvę.
Pirmoji paauglių drabužių parduotuvė „Sinsay“ atverta Klaipėdoje.
Pirmoji paauglių drabužių parduotuvė „Sinsay“ atverta Klaipėdoje. / LPP nuotr.

„SINSAY“ parduotuvė duris atveria transliuodama žinutę „Aš gera, bet ne angelas (I‘m good, but not an angel)“. Šis naujas prekės ženklas skirtas madingoms ir stilingoms paauglėms, kurios yra drąsios, įdomios, mėgstančios stebinti ir daug dėmesio skiriančios madai. Beveik 300 kv.m. plote „SINSAY“ mergina kombinuodama drabužius ir „žaisdama“ su spalvomis savo išvaizdą gali transformuoti nuo romantiško, kasdieniško iki drąsaus ar net įžūlaus stiliaus.

Į klausimą „Kodėl būtent SINSAY?“ UAB „LPP“ reklamos vadybininkė Alma Vitkutė atsakė: „Logiška, kad į Lietuvą atkeliavo būtent šis prekės ženklas, kuris skirtas 15 – 24 metų merginoms. Rinka dar nėra perpildyta tokio pobūdžio parduotuvėmis, todėl tikimės, kad naujoji drabužių parduotuvė bus mėgiama ir sulauks daug merginų dėmesio“.

UAB „LPP“ Lietuvoje turi 23 drabužių parduotuves: 8 „Reserved“, 7 „Cropp Town“, 4 „House“, 3 „Mohito“ ir 1 „Sinsay“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“