„SINSAY“ parduotuvė duris atveria transliuodama žinutę „Aš gera, bet ne angelas (I‘m good, but not an angel)“. Šis naujas prekės ženklas skirtas madingoms ir stilingoms paauglėms, kurios yra drąsios, įdomios, mėgstančios stebinti ir daug dėmesio skiriančios madai. Beveik 300 kv.m. plote „SINSAY“ mergina kombinuodama drabužius ir „žaisdama“ su spalvomis savo išvaizdą gali transformuoti nuo romantiško, kasdieniško iki drąsaus ar net įžūlaus stiliaus.
Į klausimą „Kodėl būtent SINSAY?“ UAB „LPP“ reklamos vadybininkė Alma Vitkutė atsakė: „Logiška, kad į Lietuvą atkeliavo būtent šis prekės ženklas, kuris skirtas 15 – 24 metų merginoms. Rinka dar nėra perpildyta tokio pobūdžio parduotuvėmis, todėl tikimės, kad naujoji drabužių parduotuvė bus mėgiama ir sulauks daug merginų dėmesio“.
UAB „LPP“ Lietuvoje turi 23 drabužių parduotuves: 8 „Reserved“, 7 „Cropp Town“, 4 „House“, 3 „Mohito“ ir 1 „Sinsay“.