Naujasis mobilus kranas unikalus savo galingumu, jo keliamoji galia siekia net 154 t, o strėlės ilgis – 54 m. Toks kranas Baltijos šalyse – pirmas.
„Nuosekliai vykdome užsibrėžtą veiklos strategiją ir įsigyjame vis galingesnę bei šiuolaikinėmis technologijomis aprūpintą techniką, kurią naudojant dar efektyviau vykdysime krovinių iškrovos ir pakrovos procesus terminale. Svarbu paminėti, jog sulaukus ir antrojo krano, bus galima vienu metu krauti krovinį, kurio keliamoji galia sieks – 300 tonų“, – sakė Klaipėdos konteinerių terminalo, UAB generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Pasak V.Šileikos, mobilus kranas skirtas krauti sunkiasvorius, negabaritinius ir birius krovinius bei konteinerius. Šiuo metu terminale vienu metu galime krauti krovinius sveriančius iki 200 t. Tačiau sulaukus ir antrojo „Liebherr“ krano, terminalas valdys vieną galingiausių technikų Baltijos šalyse, taip didindamas savo konkurencinį pranašumą.
Štai kraunant birius krovinius, pažangi „Liebherr“ technologija padės užtikrinti, kad vyktų trumpi ir produktyvūs darbo ciklai, todėl birių krovinių apyvarta galės siekti net 1500 tonų per vieną valandą, pasakojo apie išskirtinės technikos privalumus KKT vadovas.
Tai pat įsigyta technika padės įgyvendinti dar vieną bendrovės užsibrėžtą tikslą – mažinti aplinkos taršą. Nors kranai yra su hibridiniais varikliais ir gali būti varomi tiek elektra, tiek dyzelinu, tačiau bendrovės siekis yra dirbti energiją tausojančiu režimu – elektra.
Šiuo metu yra vykdomi krano testavimo darbai bei kranininkų apmokymai, po kurių technika bus pradėta eksploatuoti.
KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones.
KKT generalinių krovinių krova nuolat auga. Lyginant praėjusių metų 11 mėn. rezultatus su tuo pačiu periodu 2022-ųjų, krova išaugo 23 proc., kai generalinių krovinių buvo perkrauta 803 459 t.