„Trečias šių metų ketvirtis leido išlaikyti tolygų krovos apimčių lygį, o apibendrinant 9 mėn. krovos apimtis, ir net juos kilstelti aukštyn. Ženkliai didėjo konteinerių su pakrautais automobiliais į Ukrainą tranzito srautas. Taip pat generaliniai kroviniai nuosekliai grįžo į konteinerius dėl į iki pandeminio lygio grįžusių frachtų kainų“, - teigia Klaipėdos konteinerių terminalas, bendrovės generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
Per sausį-rugsėjį konteinerių terminale perkrauta daugiau nei 365 tūkst. TEU konteinerių ir tai yra 17,4 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu, kai krova sudarė – 310 tūkst. TEU.
Ro – Ro (krovinių ratinėse transporto priemonėse) ir generalinių krovinių terminale per devynis šių metų mėnesius perkrauta 558 tūkst. tonų įvairių krovinių, t.y. 15 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022 m. (484 tūkst.t).
Pasak KKT vadovo, prie šio rezultato prisidėjo nuo balandžio mėn. pabaigos pradėtas aptarnauti papildomas keltų linijos „TT-Line“ maršrutas į Karlshamną.
Per devynis šių metų mėnesius KKT terminaluose aptarnauti 906 laivai, o tai yra 7 proc. daugiau nei 2022 m. tuo pačiu metu.
KKT priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei, vienijančiai krovos, logistikos, krovinių ekspedijavimo ir laivų agentavimo paslaugas teikiančias įmones.
2022 m. KKT perkrovė 5,8 mln. tonų įvairių krovinių ir aptarnavo 1171 laivą.