Klaipėdos LEZ įmonių apyvarta pernai augo 30 proc. iki 1,22 mlrd. eurų

Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) veikiančios bendrovės praėjusiais metais pasiekė bendrą 1,22 mlrd. eurų apyvartą – 30 proc. daugiau nei 2020-aisiais, o bendras įmonių pelnas buvo 106 mln. eurų – maždaug triskart daugiau nei užpernai.
Klaipėdos LEZ teritorija
Klaipėdos LEZ teritorija / Bendrovės nuotr.

Pajamų augimas buvo visose LEZ įmonėse, o labiausiai apyvartą didino polimerų ir energetikos srities kompanijų veikla, glaudžiai susijusi su pasaulinėmis žaliavų kainomis, teigiama Klaipėdos LEZ pranešime.

Anot jo, šių metų prognozes sunkina nežinomybė dėl energijos ir žaliavų kainų, pasaulio ekonominės padėties ir Rusijos pradėto karo Ukrainoje baigties.

„Padėties nedramatizuojame, tačiau verslas kol kas bando suprasti, kas vyksta ir toliau vyks globaliose rinkose. Klaipėdai ir visai Lietuvai būtina dar aktyviau ieškoti naujų būdų ne tik pritraukti investuotojus į jau jų laukiančią infrastruktūrą, bet ir pasiūlyti jų esamus ir būsimus poreikius atitinkančių talentų“, – pranešime teigė Klaipėdos LEZ vadovas Eimantas Kiudulas.

Bendras įmonių eksportas pernai siekė 594 mln. eurų – 24 proc. didesnis nei 2020-aisiais ir sudarė 1,7 proc. viso Lietuvos eksporto.

Klaipėdos LEZ investuotojų prekių ir paslaugų pirkimai Lietuvoje pernai siekė 269 mln. eurų -1,2 proc. daugiau.

Didžiausius Klaipėdos LEZ naujų investicijų ir plėtros projektus pernai įgyvendino bendrovės „Rehau“, „Retal Baltic Films“, „Roteksas“, „Elme Metall“, „Glassbel Baltic“, „Pack Klaipėda“, „Capella Baltic“, „Gelsta“, „Elektrinio transporto sistemos“ ir „Orion Global PET“.

Iš viso Klaipėdos LEZ teritorijoje veikia daugiau kaip 100 įmonių ir dirba apie 5 tūkst. darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis