„Klaipėdos nafta“ kitąmet žada pradėti krauti bitumą

Baltarusijai grasinant nukreipti krovinius nuo Klaipėdos uosto, kaimyninės šalies gamyklų produkciją eksportui kraunančios naftos krovos bendrovės „Klaipėdos nafta“ vadovas sako, kad įmonė ieško naujų krovos galimybių ir kitąmet planuoja pradėti krauti bitumą.
„Klaipėdos nafta“
"Klaipėdos nafta"

Anot Dariaus Šilenskio, diversifikuoti krovinių struktūrą yra svarbu norint, kad paslaugų portfelyje nedominuotų vienas klientas.

„Jau kitąmet planuojame pradėti krauti naują produktą – bitumą ir ieškome kitų krovos galimybių. Tai svarbu brėžiant bendrovės strategiją ir siekiant išlaikyti paslaugų portfelį, kad jame nebūtų vieno kliento ar vieno krovinio dominavimo“, – komentare žiniasklaidai teigė D.Šilenskis.

Anot jo, „Klaipėdos naftos“ terminale šiuo metu jau kraunamas dviženklis skaičius skirtingų krovinių, tokių kaip įprasti naftos produktai, naftos chemijos produktai ir įvairūs biodegalai.

Pasak D.Šilenskio, šiemet įmonės naftos produktų talpyklų parkas pasipildė naujomis talpyklomis, o jo talpumas padidėjo 120 kub. metrų ir šiuo metu siekia 575 tūkst. kub. metrų.

”Investicijos atliekamos reaguojant į pokyčius rinkoje ir ieškant naujų galimybių, todėl veiklos diversifikacija akivaizdžiai duoda naudos: biodegalų krovos apimtis per 2020 metus, lyginant su 2019 metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 7 kartus“, – sakė jis.

„Klaipėdos naftos“ vadovas taip pat dar kartą pabrėžė, kad krovinių nukreipimas nuo Klaipėdos uosto Baltarusijai būtų ekonomiškai nenaudingas sprendimas.

Autoritarinis Baltarusijos lyderis Aliaksandras Lukašenka praėjusią savaitę liepė ruoštis sankcijoms Lietuvai ir Lenkijai. Jis pareiškė, kad Baltarusija ketina atsisakyti savo produktų eksportui naudoti Klaipėdos uostą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis