Pagal sutartį numatyta, jog didžiausią automatinių degalinių tinklą Lietuvoje valdanti bendrovė per KN Klaipėdos naftos terminalą importuos benziną ir dyzeliną tanklaiviais, skirtą krauti į autocisternas. KN terminale bendrovei taip pat sudarytos sąlygos, esant poreikiui, įmaišyti reikiamus priedus, tokius kaip kuro žymėjimo medžiagas, daugiafunkcinius ir biopriedus.
„Mes ir anksčiau importuodavome benziną ir dyzeliną, tačiau dabar atsirado galimybė ilgesniam bendradarbiavimui“, – 15min teigė „Neste Lietuva“ vadovas Ringaudas Steikūnas. Jis neabejoja, kad tai veikia ir „Orlen Lietuva“ gaminamų degalų kainą. Lietuvoje daugėja galimybių importuoti degalus iš kitur. Beje, „Neste Lietuva“ kol kas net neturi sutarties su „Orlen Lietuva“, tad degalinėse prekiaus tik importuotu dyzelinu ir benzinu.
KN ir UAB „Neste Lietuva“, atstovaujanti Suomijos korporacijai „Neste Oyj“, sėkmingai bendradarbiauja jau kelerius metus, tačiau tai yra pirmoji šalių sutartis, sudaryta trejiems metams su galimybe ją pratęsti dar 2 metams.
„KN bet kurioje veikloje siekia pritraukti ir išlaikyti klientus ilguoju laikotarpiu, kadangi toks bendradarbiavimas suteikia stabilumo ir užtikrintumo, garantuoja infrastruktūros užimtumą ir neša nuolatines pajamas“, – komentuoja KN l.e. generalinio direktoriaus pareigas Marius Pulkauninkas.
KN šių metų pradžioje baigė autocisternų užpildymo aikštelės modernizaciją. Dabar bendrovė turi galimybę vienu metu skirtingais naftos produktais užpildyti 4 autocisternas.
Šie pranašumai rinkoje įgalina KN klientus vienu metu užpildyti autocisternas 8 skirtingų rūšių produktais