„Klaipėdos nafta“ pernai patyrė 5,5 mln. eurų nuostolį

Naftos ir suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalų operatorė „Klaipėdos nafta“ praėjusiais metais patyrė 5,5 mln. eurų nuostolių. 2021-aisiais įmonės nuostolis siekė 64 mln. eurų, rodo pirmadienį paskelbta neaudituota finansinės grupės ataskaita.
Dainiaus Kreivio vizitas „Klaipėdos naftoje“
„Klaipėdos nafta“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„2022 metais, taip kaip ir 2021 metais, grupės ir bendrovės grynajam pelnui reikšmingą įtaką darė nerealizuoti valiutų kursų nuostoliai ir nuo 2020 metų sausio 1 dienos 26,8 mln. eurų per metus sumažinta SGD saugumo dedamoji“, – teigiama „Klaipėdos naftos“ pranešime.

Grupės pardavimo pajamos pernai siekė 77,8 mln. eurų – 25,9 proc. daugiau nei 2021 metais, konsoliduotas pelnas, neišskaičiavus mokesčių, palūkanų ir nusidėvėjimo (EBITDA), buvo 35,5 mln. eurų – 36 proc. daugiau.

Pernai naftos terminalų pajamos sudarė 27,8 mln. eurų – 29,9 proc. daugiau nei 2021 metais, tuo metu reguliuojamos SGD veiklos pardavimo pajamos siekė 44,6 mln. eurų ir buvo 28,2 proc. didesnės nei užpernai.

„Klaipėdos naftos“ finansų direktorius Mindaugas Kvekšas pažymėjo, kad naftos terminalų pajamos, palyginti su praėjusiais metais, augo daugiau nei 6 mln. eurų.

„Krovos kiekius bendrovės terminaluose paveikė nuolatinės iniciatyvos ieškoti naujų krovos maršrutų, kurie leido „Klaipėdos naftai“ tapti logistikos grandinės dalimi tiekiant kurą naujiems klientams pietvakarių kryptimi“, – įmonės rezultatų pristatyme pirmadienį teigė M. Kvekšas.

„Pagrindiniai (reguliuojamų SGD – BNS) pajamų šuolio faktoriai buvo ženklus išdujinimo paslaugų poreikio augimas bei pokyčiai reguliavime“, – teigė „Klaipėdos naftos“ atstovas.

Valstybei priklauso 72,47 proc. „Klaipėdos nafta“ akcijų, dar 10,43 proc. valdo koncernas „Achemos grupė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis