„Klaipėdos uoste jau matyti pirmieji persiorientavimo ženklai, krovinius iš rytų kompensuoja kroviniai iš vakarų, tikimės, kad priklausymas nuo vieno ar kito regiono Klaipėdos uoste mažės, o krovinių srautai tiek geografiniu, tiek klientų, tiek vežamų krovinių atžvilgiu bus dar labiau diversifikuoti. Kartu tai atneša ir iššūkius priimti ir išlaikyti naujų krovinių srautus Klaipėdos uoste“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste pirmus šių metų du mėnesius krauta beveik 13 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Birių krovinių segmento krova, kurią daugiausia sudaro trąšos, cukraus žaliava, durpės, 2022 m. sausį–vasarį Klaipėdos uoste krito 23 proc., palyginus jų krovą su 2021 m. sausio–vasario mėnesiais.
Skystų krovinių, t. y. naftos produktų, trąšų, aliejų, suskystintų gamtinių dujų šių metų sausį–vasarį krauta 16 procentų mažiau nei tą patį praėjusių metų mėnesį. Jų krova sudarė kiek daugiau nei vieną milijoną tonų.
Klaipėdos uostas, žvelgiant į 2022 m. sausio–vasario mėnesių krovos statistiką ir palyginus ją su aplinkiniais Baltijos jūros rytinės pakrantės uostais, išlieka įsitvirtinęs 4-oje vietoje.
Šių metų sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste fiksuoti 867 laivai, apsilankė 21 021 keleivis.
Šių metų sausio–vasario mėnesiais Klaipėdos uoste fiksuoti 867 laivai (sausakrūviai, skystakrūviai, keltai, mažieji ir kt.), apsilankė 21 021 keleivis.