„Kaip brangi žemė tankiai apgyvendintame mieste, taip ir kiekvienos uosto krantinės metras turi didelę vertę. Juolab, kad Klaipėdos uostas neturi privilegijos plėstis nei į ilgį, nei į plotį. Todėl atliktas krantinės Nr. 141 remontas Malkų įlankoje, leisiantis vykdyti papildomą sandėliavimą ir laivų krovą yra tiesiog laimėjimas, kaip ir kiekvienas laiku ir sklandžiai užbaigtas darbas. Esame dėkingi visiems prie jo prisidėjusiems“, – sako AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis Algis Latakas.
Įgyvendinant projektą, kapitališkai suremontuota daugiau kaip 130 metrų ilgio 141 krantinės dalis. Projekto metu išmontuotos prastos būklės gelžbetoninės dangos bei krano kelias, įrengta 12 injekcinių gręžtinių polių, atlikti reikalingi sutvirtinimai.
Čia įrengta nauja lietaus nuotekų surinkimo sistema, taip pat įrengta 3 360 kv. metrų ploto gelžbetoninė danga. Kapitalinio remonto metu atnaujinta ir laivų švartavimo įranga.
Darbų vertė siekia 0,9 mln. Eur.
Projektą per pusę metų įgyvendino konkursą laimėjusi UAB „Kavesta“.
Neseniai Malkų įlankoje baigtas didelės apimties laivų remontui skirtų krantinių rekonstrukcijos projektas, kurį užbaigus infrastruktūra yra visiškai pritaikyta remontuoti didžiuosius laivus. Dar anksčiau investuota į konteinerių krovai skirtą infrastruktūrą. Išgilinta Malkų įlanka su toliau vystoma čia esančia infrastruktūra sudaro naujas sąlygas čia veikiančioms įmonėms plėtoti veiklas, kurti pridėtinę vertę bei naudą valstybei.