„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Klaipėdos uosto plėtrai iki 2023 metų pabaigos – per 350 mln. eurų investicijų

Susisiekimo ministerijoje pristatyti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ir AB „Smiltynės perkėla“ 2020–2023 metų planai ir investiciniai projektai. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos ateities planus pristatė laikinasis vadovas Vidmantas Paukštė, AB „Smiltynės perkėla“ – generalinis direktorius Mindaugas Čiakas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / J. Andriejauskaitės / 15min nuotr.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija 2020-2023 m. daugiausiai lėšų ketina skirti uosto krantinių statybos ir rekonstrukcijos projektams bei akvatorijos ir krantinių gilinimo darbams. 2020-2023 metais į Klaipėdos uosto plėtrą numatoma investuoti 352,4 mln. eurų, iš jų dalis bus finansuojama iš ES struktūrinių fondų lėšų.

„Klaipėdos uostas ir toliau lieka lyderiu tarp Baltijos valstybių. Siekiant išlaikyti turimas pozicijas, uostas privalo būti konkurencingas, operatyviai reaguoti į besikeičiančias globalios rinkos sąlygas, kurti reikiamą uosto infrastruktūrą“, – sako susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Pasak ministro, jūrų uostas yra vienas svarbiausių šalies ekonomikos variklių, todėl jo vystymas ne tik generuos papildomas pajamas į valstybės biudžetą, bet ir kurs naujas darbo vietas bei prisidės prie regiono ekonominio gyvybingumo.

„Klaipėdos uosto laukia intensyvūs metai. Planuojame pradėti istorinį projektą – molų rekonstrukciją. Bus pertvarkomi uosto vartai, pasukamas laivų įplaukos kanalas. Toliau bus gilinamas uostas, rekonstruojamos krantinės, kad galėtume priimti dar didesnius laivus. Taip sieksime, kad Klaipėdos uostas taptų saugesnis ir konkurencingesnis, – sako Vidmantas Paukštė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktorius, l. e. generalinio direktoriaus pareigas.

V.Paukštė pažymi, kad dar šiais metais ketinama užbaigti Malkų įlankos pertvarkymo projektus. Uostui tai ypatingai svarbu, nes uosto kompanijos, dirbančios pietinėje uosto dalyje, ilgus metus buvo nepelnytai pamirštos. Itin svarbu, kad Klaipėdos uoste įsibėgės projektai, kurie yra finansuojami ES lėšomis, bus tęsiami uosto infrastruktūros, teisinės bazės tobulinimo projektai, kurie prisidės prie uosto konkurencingumo didinimo.

AB „Smiltynės perkėla“ 2020-2023 m. ketina investuoti 20 mln. eurų, iš jų 2,9 mln. eurų – dar šiais metais. Iki 2021 metų gegužės mėnesio planuojama sutvarkyti Naujosios perkėlos infrastruktūrą. Per ateinančius 3 metus bendrovė ketina įsigyti du keltus – vieną keleivinį–krovininį keltą ir vieną keleivinį keltą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs