2021-aisiais pasiekusi 2,7 mln. eurų pelną prieš mokesčius, pernai bendrovė patyrė 4,1 mln. eurų nuostolį. Bendrovės krovinių srautai 2022 metais mažėjo 22,1 proc. – nuo 12,2 mln. iki 9,5 mln. tonų.
Pasak „Klasco“ generalinio direktoriaus Vitalijaus Muštuk, didžiausią neigiamą įtaką bendrovės veiklos rezultatams pernai turėjo dėl geopolitinių aplinkybių prarasti Rusijos ir Baltarusijos kroviniai bei bendras krovinių srauto mažėjimas Klaipėdos uoste.
2020-aisiais bendrovėje buvo perkrauta 2,7 mln. tonų Rusijos ir Baltarusijos krovinių, 2021 metais – 1,7 mln. tonų, o 2022-ais – tik 340 tūkst. tonų.
Pernai bendrovė pasirašė investicinę sutartį su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, pagal kurią bus vystoma uosto infrastruktūra, reikalinga planuojamai jūrinių vėjo elektrinių plėtrai. Uosto direkcija įsipareigojo Smeltės pusiasalyje įrengti infrastruktūrą, kad čia būtų galima vystyti jūrinių vėjo elektrinių ir jų komponentų gamybos, surinkimo ar sandėliavimo veiklą, o „Klasco“ – įrengti atitinkamą suprastruktūrą ir įsigyti specialią krovos techniką. 2022 metais bendrovė pradėjo pastatų ir statinių griovimo darbus Smeltės pusiasalyje, užsisakė reikiamą įrangą.
Bendrovė nuolat investuoja į naujas aplinkosaugines priemones. 2022-aisiais Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai rekonstravus 16-18 krantines, bendrovė už 1,2 mln. eurų čia įrengė lietaus nuotekų valymo įrenginius, kurie užtikrins, kad visos paviršinio vandens nuotekos išeitų išvalytos, o įrengta nauja geriamojo vandens tiekimo linija ir vandens kolonėlės pagerins laivams teikiamo geriamo vandens kokybę.