„Klasco“ teigia patikslinusi klaidas 2019-ųjų ataskaitoje – pelnas užpernai buvo 1,316 mln. eurų, o ne 1,808 mln. eurų, kaip skelbta anksčiau.
Didžiąją dalį pajamų „Klasco“ gavo iš krovos – jos didėjo 5 proc. iki 35,434 mln. eurų, iš uosto vilkikų paslaugų – 8,5 proc. iki 6,025 mln. eurų, krovinių sandėliavimo – sumažėjo 22,2 proc. iki 1,181 mln. eurų, švartavimo darbų – padidėjo 13 proc. iki 1,857 mln. eurų.
Per metus „Klasco“ perkrovė 12,95 mln. tonų krovinių – 4 proc. daugiau nei 2019 metais. Įmonė teigia besitikinti šiemet išlaikyti panašias krovos apimtis.
„Klasco“ generalinis direktorius Vytautas Štumbergas teigė, kad kaip ir ankstesniais metais, įmonė išlaikė panašų krovos lygį.
„Pernai skyrėme daug dėmesio ne tik infrastruktūros, bet ir aplinkosauginiams projektams. Siekiame dirbti atsakingai, kurti vertę ne tik Klaipėdos uostui, bet ir visam miestui bei aplinkinėms bendruomenėms. Rengdamiesi griežtesniems aplinkosaugos reikalavimams, taikomiems nuo gegužės 1 d., parengėme naują ilgalaikį aplinkosaugos planą ir įdiegėme eilę organizacinių bei techninių priemonių dulkėtumui ir poveikiui aplinkai mažinti. Šiemet tęsime pradėtus darbus ir judėsime draugiškos aplinkai veiklos kryptimi“, – teigė V.Štumbergas
Pernai „Klasco“ savo akcininkams išmokėjo 1 mln. eurų dividendų, užpernai – 2,045 mln. eurų.
„Klasco“ turi biriųjų ir skystųjų trąšų, grūdų, generalinių krovinių ir ro-ro terminalus. Bendrovėje praėjusių metų pabaigoje dirbo 621 darbuotojas (2019 metų pabaigoje – 626).
„Achemos grupė“ valdo 93,67 proc. „Klasco“ akcijų, likusią dalį – smulkieji akcininkai.