Klientai iš Rusijos „Volfui Engelman“ liko skolingi 1,3 mln. eurų

Suomijos bendrovės „Olvi“ grupės Kauno alaus gamybos įmonė „Volfas Engelman“ teigia, kad klientai iš Rusijos jai liko skolingi 1,3 mln. eurų. Skola siejama su grėsmėmis, kilusiomis dėl šios šalies pradėto karo Ukrainoje.
„Volfas Engelman“ spados konferencija
„Volfas Engelman“ / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Dalį nuostolių dėl negrąžintos skolos padengs draudimo bendrovė, dalį vis dar bandoma susigrąžinti iš klientų, kurie yra mokūs, skelbiama bendrovės Registrų centrui pateiktoje metinėje ataskaitoje.

„Bendra Rusijos klientų skola yra 1,3 milijono eurų, skolos apdraustos draudimo bendrovėje, suma, kurią grąžins draudimo bendrovė, yra 1,1 mln. eurų. Dėl likusios sumos vedamos derybos su klientais, jie yra mokūs“, – rašoma ataskaitoje.

„Volfas Engelman“ skelbia, kad prekybą su Rusija ir Baltarusija nutraukė kovo 5-ąją, praradimus kompensavo pardavimai Lietuvoje ir naujose rinkose.

„Atsiradus ribojimams Rusijos ir Baltarusijos rinkose, įmonė laikinai netenka dalies pardavimų, tačiau dalis kompensuojama vidinėje rinkoje, dalis naujų eksporto rinkų dėka“, – rašoma ataskaitoje.

Pasak jos, pernai iš viso parduota 126,3 mln. litrų produkcijos – 5 proc. daugiau nei 2020 metais (119,6 mln. litrų). Lietuvoje parduotų gėrimų kiekis išaugo 4 mln. litrų iki 94,2 mln. litrų.

Audituotais duomenimis, pernai „Volfas Engelman“ uždirbo 4,95 mln. eurų grynojo pelno – 31 proc. daugiau nei 2020 metais (3,78 mln. eurų). Pajamos siekė beveik 60 mln. eurų – 8,8 proc. daugiau nei 2020 metais (55,1 mln. eurų).

„Volfas Engelman“ akcininkams praėjusiais metais išmokėjo 1,8 mln. eurų dividendų, užpernai jų nemokėta.

Suomijos bendrovė „Olvi“ valdo 99,58 proc. „Volfas Engelman“ akcijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis