Geriausius įvertinimus avalynės ir galanterijos sektoriuje gavo „Bags & More“, baldų – „Lonas“, degalinių sektoriuje geriausiai pasirodė „Viada“, o dovanų – „Laisvalaikio dovanos“. „Mobili prekyba“ jau kelis metus iš eilės tapo geriausiai klientus aptarnaujančia įmone elektronikos sektoriuje, o tarp elektroninės prekybos įmonių geriausius rezultatus pasiekė „NMF Home“.
Gėrimų ir užkandžių kategorijos nugalėtoja tapo „Vynoteka“, informacijos centruose geriausiai pasirodė „Mega“, kepyklėlių sektoriuje klientus geriausiai aptarnavo „Fėjų kepyklėlė“, o „Pasakų šalis“ tapo pramogų sektoriaus nugalėtojais.
„PetCity“ surinko aukščiausius balus prekių gyvūnams sektoriuje, o prekės namams – „Dubingiai“. „Audimas“ nugalėjo drabužių, o „Manilla“ kosmetikos sektoriuose. Tarp restoranų ir kavinių geriausiai pasirodė „Čili pica“, tarp statybos ir remonto tinklų – „Moki veži“, technikos nuomos sektoriuje – „Cramo“. Transporto ir jo dalių sektoriaus nugalėtojais tapo „Eoltas“. Daugiausiai balsų gyventojai skyrė „Eglės sanatorijai“.
Sanatorijos darbuotojų pastangos neliko nepastebėtos ir klientų – jiems atiteko papildoma nominacija už tai, kad sulaukė daugiausiai klientų pagyrimų. „Eglės sanatorija“ taip pat tapo grožio ir sveikatos paslaugų sektoriaus nugalėtoja.
„Pagirkime aptarnavimą“ projektas, kartu su partnerių „Shopper Quality Group“ atliekamais slapto pirkėjo tyrimais, įmonėms siūlo įsivertinti klientų aptarnavimo kokybę bei skatinti visuomenę motyvuoti darbuotojus pagyrimais. Kiekvienas prekinis ženklas, prisijungęs prie projekto, renka klientų balsus už patikusį aptarnavimą, o metų gale, susumavus surinktus balsus bei slapto pirkėjo tyrimų rezultatus, apdovanojama kiekvieno sektoriaus geriausiai klientus aptarnaujanti įmonė.
2021 m. projekte buvo 20 sektorių: avalynė ir galanterija, baldai, degalinės, dovanos, elektronika, elektroninė prekyba, gėrimai ir užkandžiai, grožio ir sveikatos paslaugos, informacijos centrai, kepyklėlės, pramogos, prekės gyvūnams, prekės namams, drabužiai, kosmetika, restoranai ir kavinės, statybos ir remonto tinklai, technikos nuoma, telekomunikacija, transportas ir jo dalys.
„Shopper Quality Group“ valdybos narė bei projekto įkūrėja Neringa Kazlauskienė džiaugiasi, kad „2021 m. „Pagirkime aptarnavimą“ projekte iš viso surinkta daugiau nei 6 250 balsų, įmonės sulaukė kelių šimtų pagyrimų.“
Projekto idėja – ne tik kelti klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje, bet ir skleisti pozityvią žinutę, motyvuoti darbuotojus. Kiekvienam pardavėjui iš kliento išgirstas „ačiū" suteikia papildomą motyvaciją. Ne išimtis ir „Eolto" įmonių grupės darbuotojai.
„Šiais laikais padėka už sunkų ir puikiai atliktą darbą – paskata eiti į priekį ir dar labiau stengtis. Savo darbuotojams nuolat stengiamės perduoti šiltus klientų žodžius, siunčiame periodinius el. laiškus su „Pagirkime aptarnavimą" svetainėje paliktais klientų atsiliepimais. Turime ir tam tikrą „šlovės alėją". Joje atsiduria asmeninės padėkos sulaukę kolegos", – projekto „Pagirkime aptarnavimą" pridėtines vertes vardijo UAB „Eoltas" rinkodaros vadovas Paulius Anilionis.
Nors iš „Shopper Quality Group“ projekte atliktų slapto pirkėjo tyrimų rezultatų matoma, kad bendrasis klientų aptarnavimo rodiklis gerėja. N.Kazlauskienė teigia, kad „2020 m. rezultatai buvo gana prasti, tad 2021 m. matomas augimas atspindi įmonių pastangas atgauti karantino laikotarpiu prarastas pajamas“. „Pagirkime aptarnavimą“ projektas motyvuoja darbuotojus ir kuria artimesnį ryšį su klientais.