„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Klientams geriausi bankai – „Finasta“, „Danske Bank“ ir DNB

Geriausiai klientus aptarnaujančio šalies banko laurus pernai nuskynė „Finasta“, o labiausiai reitinge nusmuko SEB bankas, rodo tyrimų bendrovės „Dive Lietuva“ Lietuvos bankų sektoriaus aptarnavimo kokybės tyrimo rezultatai, rašo „Verslo žinios“.
„Danske“ bankas
„Danske“ bankas / „Danske“ banko nuotr.

Naujausio tyrimo duomenimis, bendras visų bankų aptarnavimo kokybės vidurkis Lietuvoje yra gan aukštas ir siekia 85,1 proc. iš 100 proc, tačiau pernai jis sumažėjo 2,5 procentinio punkto.

Banko „Finasta“ klientų aptarnavimo kokybė buvo įvertinta 97,8 proc., „Danske Bank“ – 96,9 proc., DNB – 94,6 procento. 2012 metais lyderių trejetukas buvo „Danske Bank“ (96 proc.), „Finasta“ (94,8 proc.), SEB bankas (93,7 proc.), kuris pernai smuktelėjo į šeštą poziciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs