Kodėl verta pirkti „H&M“? Atsakymas neturi nieko bendro su mada

Vadinamasis „greitos mados“ tinklas „H&M“ mažina atotrūkį tarp lyčių – net 58 proc. valdybos narių ir 41 proc. vadovybės sudaro moterys, rodo tyrimų grupės „LedBetter“ duomenys, kuriuos pateikia „Huffington Post“.
„H&M“  parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 3 Mada „Gap“ H&M

„LedBetter“ sąraše iš viso yra 230 įmonių, ir H&M jame užima pirmąją vietą. Antrą vietą užima Paryžiuje įsikūrusi „Kering“ su 55 proc. moterų valdyboje. Šiai įmonei priklauso tokie prekės ženklai kaip „Gucci“ and „Stella McCartney“. Prancūzijoje kompanijoms yra keliamas reikalavimas iki 2017 metų sukurti tokias valdybas, kur mažiausiai 40 proc. sudarytų moterys.

„Prada“ įsikūrusi Italijoje, kur 33 proc. valdybos turi sudaryti moterys. Tiesa, įmonė reikalavimo nevykdo (tik 22 proc.), bet net 67 proc. „Prada“ vadovybės sudaro moterys.

Švedijoje, kur yra pagrindinė „H&M“ būstinė, kvotos moterims nėra, tačiau jos vis tiek užima 58 proc. valdybos kėdžių.

Tik 20 proc. į S&P 500 sąrašą įtrauktų įmonių valdybų kėdžių užima moterys.

Kvotos yra nepopuliarios JAV, todėl „Target“, „Etsy“, „Best Buy“ ir „Gap“ įtraukimas į sąrašą yra pastebimas.

„Gap“ moterys dominuoja – 73 proc. parduotuvių vadybininkų, trys ketvirtadaliai visų darbuotojų ir apie 65 proc. klientų yra moterys.

Žinoma, moterų samdymas yra tik viena dėlionės detalė, kalbant apie sąžiningą elgesį su moterimis darbo vietoje. Taip pat svarbu yra lanksti darbo politika, rezultatais paremtas ir nuo lyties nepriklausantis atlygis, geros išėjimo sąlygos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis