Kojinių gamintojai atsitiesė po skaudaus nuosmukio

2015 metus dvi stambiausios Lietuvos kojinių gamybos įmonės „Skinija“ ir „Sparta“ planuoja baigti su 5-10 proc. didesnėmis pajamomis nei pernai. Kaip rašo „Verslo žinios“, bendrovėms tai pavyko pasiekti, augant eksporto užsakymams ir vietinių pirkėjų susidomėjimui lietuviška produkcija.
Eurai
Eurai / 123rf nuotr.

„Metus baigsime optimistiškai, nors neprognozavome augimo. Kitiems metams turime pakankamai eksporto užsakymų, todėl galima sakyti, kad išlipome iš prastų 2014 metų“, – sako „Skinijos“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Kęstutis Rudgalvis.

Vilniuje veikiančios „Spartos“ vadovas Zenonas Janavičius teigia, kad įmonė šiemet plėtė asortimentą, o pardavimai Lietuvoje didėjo ir dėl perimtų pirkėjų iš kitų gamintojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis