Įmonė susiduria su finansiniais sunkumais
Nuo 2000 m. veikiančios įmonės pagrindinė veikla yra prekiavimas internetinėje svetainėje b-a.eu. Remiantis rekvizitai.lt duomenimis, šioje svetainėje siūloma virš 300 tūkst. prekių, tarp kurių galima rasti baldų, statybinių medžiagų, buitinės technikos, įvairios įrangos, elektronikos, kompiuterinės technikos bei kt.
Nors 2024 metų kovą įmonės „Komeksimas“ direktoriaus Darvydo Šilkaus prašymu dėl finansinių sunkumų buvo iškelta restruktūrizavimo byla, lapkritį įmonės vadovas paprašė ją nutraukti ir iškelti bankroto bylą, rašo vz.lt
Vadovas vz.lt argumentavo, kad įmonei trūksta apyvartinių lėšų e. parduotuvės asortimentui palaikyti.
Remiantis rekvizitai.lt duomenimis, „Komeksimas“ nuostoliai 2023 m. siekė 334 tūkst. eurų, o pardavimo pajamos – beveik 2 mln. eurų. Įmonė taip pat yra įsiskolinusi valstybei – skola VMI siekia 41,9 tūkst. eurų, „Sodrai“ – 3,9 tūkst. eurų.
Tiesa, D.Šilkus pripažino, kad prie įmonės bankroto prisidėjo ir Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) sprendimas apriboti galimybes vartotojams ką nors įsigyti iš šios e. parduotuvės.
15min primena, kad praeitų metų lapkritį Vartotojų teisių apsaugos tarnybos dėmesį patraukė vartotojų skundai dėl „Komeksimo“ įmonės valdomos el. parduotuvės. Tai, kaip „Verslo žinioms“ pažymėjo vadovas, užkirto kelią įmonei gauti pajamų.
Klientai reiškia nepasitenkinimą
Rekvizitai.lt svetainėje galima rasti ne vieną skundą dėl internetinės parduotuvės veiklos.
Pavyzdžiui, viename komentare rašoma, kad nuo liepos mėnesio pirkėjas negauna nei prekės, nei pinigų. Pabandžius susisiekti su įmone, anot pirkėjo, jos atstovai paaiškino, kad bendrovė susiduria su dideliais finansiniais sunkumais, dėl kurių negali įvykdyti visų finansinių įsipareigojimų, įskaitant ir pinigų grąžinimą.
„Taigi bankrotas, bet patikrinau – tinklalapis veikia, t.y. žmonės ir toliau merkia pinigėlius, o savininkai juos toliau renka. Kaip, kodėl, kur valdžia žiūri ir kiti lietuviški klausimai, bet........karavanas eina“, – taip buvo parašyta pirkėjo atsiliepime.
Tokių atsiliepimų paliktas ne vienas. „Nerekomenduoju niekam! Jau mėnesį negaunu pinigų už atšauktą užsakymą! Vis žada ir žada, kai parašau el.paštu! Būkit atsargūs su šia įmone!“ – rašoma kitame komentare.
Apie panašią situaciją kalbėjo ir kita pirkėja: „Rugpjūčio 3 d. apmokėta už prekę. Visi žadėti terminai pristatyti prekes seniai praėjo. Atsisakiau, pareikalavau grąžinti pinigus. Vėl maitina pažadais ir bendrauja tik tada, kai paskambinu, jei išvis atsiliepia.
Visiškas nulis komunikacijos su klientais, jokio informavimo. Būkite atsargūs – arba jie bankrotą organizuojasi, susirinkę klientų pinigus, arba jau virš naglumo. „Google“ pirmuose puslapiuose – reklamos. Nešvarus reikalas“.