„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kompanija „Mattel“ pristatė pirmąją aklą Barbę: lazdelė rankose – dar toli gražu ne viskas

Žaislų kompanija „Mattel“ pristatė pirmąją aklą Barbę, taip siekdama, kad ši kultinė lėlė taptų labiau įtraukianti ir atstovautų daugiau visuomenės grupių.
Naujoji „Barbie“ lėlė ir Lucy Edwards
Naujoji „Barbie“ lėlė ir Lucy Edwards / Cover Images/Scanpix

Ši Barbė nešioja baltai raudoną lazdelę, ant galvos nešioja akinius nuo saulės, kurie papildomai apsaugo akis, o jos žvilgsnis nukreiptas šiek tiek į viršų ir šoną, rašoma pranešime spaudai, kuriuo pasidalijo Amerikos aklųjų fondas (AFB), bendradarbiaujantis su „Mattel“.

Lėlės drabužiai, pavyzdžiui, atlasinė palaidinė ir tekstūrinis sijonas su raukiniais, buvo sukurti iš lietimui malonaus audinio, turi ryškiaspalvius kabliukus, kad būtų lengviau juos pakeisti, o ant pakuotės yra užrašai Brailio raštu, rašo CNN.

Siekdama sukurti lėlę, kuri būtų ir prieinama, ir tiksliai vaizduotų regėjimo negalią turinčius asmenis, „Mattel“ bendradarbiavo su keliomis labdaros organizacijomis, įskaitant AFB ir Karališkąjį nacionalinį aklųjų institutą (RNIB).

„Barbie – tai džiaugsmas, kai žaidžiant atrandamas ir suprantamas pasaulis, ir nuostabu, kad regėjimo negalią turintys vaikai dabar gali žaisti su į juos panašia Barbie“, – antradienį CNN nurodė sakė RNIB klientų konsultavimo ir paramos direktorė Debbie Miller.

Daugelį metų sulaukusi kritikos dėl savo lėlių, kurios savo nerealistiškomis proporcijomis įtvirtina tradicinius grožio standartus, 2016 m. „Mattel“ pradėjo gaminti labiau į įtrauktį orientuotą Barbių liniją, kurioje vaizduojami skirtingi kūno tipai, rašo CNN.

2023 m. balandį į prekybą buvo išleista Barbės versija, vaizduojanti Dauno sindromą turintį asmenį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“