Komunikacijos agentūrų augimas pernai sulėtėjo

Per 2016 metus ryšių su visuomene agentūros augo gerokai lėčiau nei 2015 metais. Didžiausias augimo stabdis buvo socialinės medijos ir turinio rinkodaros projektai, kurių dalis išsprūdo iš komunikacijos agentūrų rankų, rašo „Verslo žinios“.
Romualda Stonkutė
Romualda Stonkutė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Komunikacija

Bendra Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) narių apyvarta 2015 metais buvo 13,15 mln. eurų, arba 15 proc. didesnė nei 2014 metais tiek pat anuomet augo ir šių įmonių tiesioginės pajamos.

„Tai buvo didžiausias augimas per pastarąjį dešimtmetį po krizės. Tad natūralu, kad po sėkmingų metų, žengdami į 2016 metus, buvome nusiteikę itin pozityviai, tačiau iš tiesų praėjusieji ne vienai šio sektoriaus įmonei, deja, buvo prastesni. Kad per 2016 m. neaugo, pripažino net 63,6 proc. apklaustųjų, o per praėjusių metų pradžioje darytą apklausą panaši dalis (62 proc.) vylėsi didinti apimtį“, – teigė RSVA tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai