„Achemos grupė“ planuoja investicijas į Smeltės pusiasalį, Vitės sandėlius ir techniką

Akcinės bendrovės Klaipėdos jūrų krovinių kompanija (KLASCO) eilinis akcininkų susirinkimas kovo 24 dieną patvirtino 2015 metų bendrovės finansiniais rezultatus ir veiklos ataskaitą.
AB Klasco
AB Klasco / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Perkrovusi 12,2 mln. tonų, 2015 metais  KLASCO  gavo  44,8 mln. eurų pajamų, uždirbo 5,7 mln. eurų  pelno (prieš mokesčius). Dividendams išmokėti patvirtinta 3,5 mln. eurų – 23,8 euro cento vienai akcijai atskaičius mokesčius. 

2014 metais bendrovė buvo perkrovusi tokį patį kiekį krovinių, 12,2 mln. tonų,  pajamos sudarė 44,4 mln. eurų, pelnas -7,4 mln. eurų.

Svarbiausia 2015-ųjų investicija – už daugiau kaip 7 mln. eurų įsigytas jūrinis vilkikas „KLASCO 3“. 

„Praėjusieji metai buvo sudėtingi dėl menko  tranzitinių krovinių srauto Rytų-Vakarų prekybos koridoriuje ir dar stipresnės  paslaugų konkurencijos tiek regiono  rinkoje, tiek Klaipėdos uosto viduje.  

Kadangi KLASCO - universali kompanija, mums pavyko krovą stabilizuoti,  o sklandžiai vykę gamybiniai procesai padėjo išlaikyti  tą patį pajamų lygį. Todėl praėjusių metų KLASCO veiklą  akcininkai  vertino teigiamai“, - po akcininkų susirinkimo sakė KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža. 

Šiemet bus tęsiamas 2015 metais pradėtas įgyvendinti Vitės kvartalo pritaikymo uosto veiklai projektas. Taip pat  analizuojamas tolesnis teritorijos vystymas  Smeltės pusiasalyje. 2016 metų  KLASCO investicijoms valdyba yra patvirtinusi  daugiau kaip 20 mln. eurų. 

Koncernui „Achemos grupė“ priklausanti KLASCO yra didžiausia Klaipėdos uosto krovos kompanija, kurioje dirba daugiau kaip 700 žmonių. Veiklą vykdo penkiuose  specializuotuose terminaluose (biriųjų ir skystųjų trąšų, grūdų, generalinių krovinių ir ro-ro), teikia uosto vilkikų paslaugas.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis