Beveik 30 metų Lietuvoje ir visose Baltijos šalyse lyderiaujančios bendrovės vadovas įsitikinęs: norint užtikrinti sklandų darbo organizavimą, ypač kai daugelis dirba per nuotolį, būtina turėti gerai išvystytą IT infrastruktūrą bei sistemas. Pastarosios turi veikti nepriekaištingai, o atsiradus nesklandumams privalu turėti patikimą partnerį, tokį kaip „Konica Minolta Baltia“, padėsiantį užtikrinti veiklos tęstinumą net ir krizės metu.
Skaitmenizacija – naujas standartas įmonėms
M.Pławeckio teigimu, šalies įmonės susiduria su kaip niekad sudėtingais dokumentų ir informacijos valdymo iššūkiais. Joms reikia sumažinti veiklos sąnaudas, tačiau tuo pat metu kompanijos perpildytos dokumentų krūvomis, nesusidoroja su jų valdymu, informacijos dalijimusi bei archyvavimu. Tai ypač išryškėjo valstybei paskelbus karantiną dėl COVID-19, kai daugumai įmonių teko prisitaikyti dirbti iš namų.
Taip pat nuotolinis darbas kelia iššūkių susijusių su Europos Sąjungos Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR). Net ir visiems darbuotojams esant biure, įmonės teikdavo didžiulį dėmesį savo klientų duomenų apsaugai, tačiau, M.Pławeckio įsitikimu, dabar į tai turėtų būti žiūrima dar rimčiau.
„Anksčiau kildavo grėsmė, kad nutekės dokumentų informacija, dėl paprastos priežasties. Paspaudus „spausdinti“ darbuotojas turėjo bėgti iki spausdintuvo, jei šis nėra greta. Tačiau šiuolaikiniai įrenginiai, skaitmeninės sistemos gali pasiūlyti didžiulį saugumo lygį“, – pasakojo jis.
„Konica Minolta Baltia“ vadovas atkreipia dėmesį, kad suskaitmeninusios procesus įmonės gali ne tik padidinti darbo našumą, bet ir išvengti kontakto su žmonėmis, užtikrinti BDAR:
-
Pavyzdžiui, naudojant „Konica Minolta“ įrenginius ir sistemas, saugumas užtikrinamas, nes norimą dokumentą galima atsispausdinti tik su magnetine kortele;
-
Tas pats taikoma ir kalbant apie prieigą prie jautrios informacijos, prie kurios, įdiegus saugumo sistemas, pašaliniai asmenys neprieis. Tai ypač tapo aktualu pradėjus masiškai dirbti iš namų;
-
Siekdami užtikrinti kibernetinį saugumą savo sistemose, apsaugoti jas nuo pašalinių žmonių ar duomenų vagysčių rizikos, su kompetentingais „Konica Minolta Baltia“ specialistais įvertinkite savo sistemų saugumo būklę ir atnaujinkite jas, kad būtų saugios.
Patikimas partneris veiklos tęstinumui
Kaip lyderiaujantis paslaugų teikėjas, „Konica Minolta Baltia“ siūlo tik aukščiausio lygio IT sprendimus, padedančius klientams pertvarkyti darbo procesus. M.Pławeckio teigimu, įmonė pasiruošusi pasiūlyti tokius sprendimus biurui, kurie nepasens ir po keleto metų.
„Į mus kreipiasi ir klientai, kurie planuodami ateities investicijas klausia, kokias naujas technologijas siūlysime. Jie įsitikinę mūsų patikimumu ir žino, kad produkto kokybė ir aptarnavimas bus tokios kokybės, kokios tikėjosi. Galiausiai, įmonė galės savo klientams anksčiau už kitus pasiūlyti naujovišką, unikalų produktą“, – aiškino „Konica Minolta Baltia“ vadovas.
M.Pławeckio teigimu, kompanijos siūlomas profesionalus sprendimų portfelis svyruoja nuo verslo procesų optimizavimo ir dokumentų valdymo sistemų paslaugų iki daugiafunkcių prietaisų ar spaustuvėms skirtų sprendimų.
„Konica Minolta Baltia“ siekia, kad klientas gautų visą paslaugų paketą, nepriklausomai nuo organizacijos dydžio ar darbo pobūdžio. Dalis nori tik daugiafunkcių įrenginių ir jų aptarnavimo, tačiau kiti tikisi, kad aptarnausime jų serverius, padėsime optimizuoti visą IT infrastruktūrą. O dabar galime prisidėti prie organizacijos veiklos, užtikrinti jos tęstinumą, net kai darbuotojai dirba per nuotolį“, – patikino kompanijos vykdomasis direktorius.
Anot M.Pławeckio, beveik per 30 veiklos metų „Konica Minolta Baltia“ visiškai pasikeitė. Anksčiau būdavo svarbu parduoti klientui įrenginį, spausdintuvą, o šiuo metu kompanija tampa partnere.
„Norime, kad klientas nebegalvotų kategorijomis, nesuktų sau galvos dėl menkniekių. Anksčiau už patį įrenginį būdavo atsakingas jo pirkėjas, bet dabar neleidžiame net patys taip galvoti. „Konica Minolta Baltia“ siūlo kompleksinių sprendimų. Norime, kad mūsų klientai gautų ne tik patį įrenginį, bet ir paslaugą. Esame atsakingi tiek gerais, tiek iššūkių keliančiais laikais“, – kalbėjo jis.
Dėmesį galima parodyti ir per atstumą
„Konica Minolta Baltia“ siūlo ne tik išmanaus biuro bei IT paslaugas, bet kartu teikia profesionalaus spausdinimo įrangą ir sprendimus spaustuvėms. M.Pławeckis įsitikinęs: kalbos apie spaudos mirtį, net ir skaitmeniniame amžiuje, – gerokai perdėtos. Tačiau norint išsiskirti iš kitų, įmonės turi rodyti atitinkamą dėmesį, o klientus vilioti pasitelkę emocinius dirgiklius, kurti didesnę pridėtinę vertę turinčius spaudos produktus, pavyzdžiui, folijuotą, iškilaus reljefo etiketę, pakuotę, vizitinę kortelę ar bet kokią kitą informacinę medžiagą. Siekiame, kad klientų produktas rinkoje būtų pastebimas ir išskirtinis“, – kalbėjo jis.
„Dėl to „Konica Minolta“ teko tobulinti ne tik pačius įrenginius , bet ir jų aptarnavimą. Įsivaizduokite, jei pats didžiausias ir pajėgiausias įrenginys “Konica Minolta KM-1„ gali spausdinti 3 tūkstančius puslapių per valandą, kas būtų, jei jis staiga sugestų? Negalime to leisti, kadangi nuo to priklauso mūsų klientų verslas“, – tikino jis.
M.Pławeckio teigimu, „Konica Minolta“ į poligrafijos rinką įsiliejo prieš 10 metų ir visada išlaikė aukštas pozicijas, o pats prekės ženklas Baltijos šalyse ir Baltarusijoje užima daugiau nei pusę rinkos. Dėl to įmonė klientams gali suteikti ne tik pačių įrenginių, bet ir visą verslą: nuo profesionalios spaudos iki itin plataus pramoninių rašalinių produktų asortimento.
„Šioje kryptyje esame užtikrinti lyderiai. Tačiau technologijos keičiasi greitai, ir norėdami būti kliento partneriu privalome įvaldyti plačias kompetencijas. Klientams norime pasiūlyti ne tik kokybiškų prekių, bet ir paslaugų, aptarnavimą bei konsultavimą. Jūs gaunate įrenginį, programą ir kartu visą verslą, kurį galima pradėti jau rytoj“, – įsitikinęs M.Pławeckis.
Be to, „Konica Minolta Baltia“ siūlo ne tik spausdinimo įrangą, bet ir visą kompleksą paslaugų: personalizuotos spaudos ir net papildytos realybės (angl. augmented reality (AR) sprendimą „geneARate“ – spaudą, papildytą animaciniais, skaitmeniniais elementais.
„Įsivaizduokite, gaunate popierinį dokumentą. Pasinaudojus mobiliuoju vaizdo nuskaitymu galima be vargo nuskaityti pakuotes, plakatus, skrajutes. Duomenys per kelias sekundes išanalizuojami ir atpažįstami, o pasitelkus AR technologiją paruoštos įdomios rinkodaros kampanijos atgyja animuotais elementais, 3D prototipais ar vaizdo iliustracijomis. Ši technologija leidžia įgyvendinti tai, kas anksčiau atrodė neįmanoma, ir tinka įmonėms, kurios nori turėti puikią komunikaciją su savo klientu“, – kalbėjo jis.
Naujas biuras ir nauji iššūkiai
Įmonėje šiuo metu dirba daugiau kaip 80 darbuotojų. Centrinis biuras įsikūręs Vilniuje, o filialai Kaune, Klaipėdoje, Rygoje, Taline taip pat partneriai dirba kituose Baltijos šalių miestuose, Baltarusijoje, Kaliningrade ir Uzbekistane. „Be to, mūsų organizacijoje dirba įvairių pilietybių žmonės, tad kartais bendraujame tarpusavyje net šešiomis skirtingomis kalbomis“, – sakė M.Pławeckis.
Plečiant veiklos geografiją ir vystant IT verslo kryptį „Konica Minolta Baltia“ metų pradžioje persikėlė į naują biurą sostinės Jasinskio gatvėje, kuris sprendžia ne tik komandų bendrumo problemas, bet kartu tobulina jų veiklą ir tarpusavio komunikaciją. Tiesa, pastarosios realijos šiek tiek apsunkino įgyvendinimą, kadangi dalis darbuotojų dirba per nuotolį, tačiau pasitelkus bendradarbiavimo IT platformas komandų bendrumas ir sklandi komunikacija be trikdžių persikėlė į virtualią erdvę.
„Anksčiau dirbome dviejuose biuruose Vilniuje, o nuo metų pradžios komanda išaugo 20 proc. Mūsų sektoriuje tai vienas sparčiausių augimų, paskatintas IT specialistų įdarbinimo, kurių reikia norint gerinti mūsų paslaugas.
Be to, „Konica Minolta“ akcentuoja savo žmonių tobulėjimą, todėl svarbu, kad aplinka, kurioje jie dirba, būtų adekvati užsibrėžtiems tikslams, kuriuos stengiamės realizuoti. Norime, kad personalas augtų kartu su bendrove ir taip pranoktume rinkos lūkesčius“, – kalbėjo M.Pławeckis.