Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Konkurencijos taryba: dar viena „Nemuno vaistinės“ reklama galėjo klaidinti

Didžiausią Lietuvoje vaistiniųtinklą „Camelia“ valdančios bendrovės „Nemuno vaistinė“ prekių reklama galėjo klaidinti vartotojus, pareiškė Konkurencijos taryba.
Tabletės ir kapsulės
Tabletės ir kapsulės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tyrimą dėl reklamos antradienį pradėjusi taryba BNS nurodė, kad „Camelia“ interneto svetainėje skleista informacija apie nuolaidas „visiems maisto papildams iki 60 proc.“ galėjo klaidinti vartotojus. Tarybos duomenimis, į reklaminę akciją buvo įtraukta daugiau nei 500 papildų, tačiau vaistinė maksimalią 60 proc. nuolaidą taikė tik dviem prekėms.

Įtraukta daugiau nei 500 papildų, tačiau vaistinė maksimalią 60 proc. nuolaidą taikė tik dviem prekėms.

Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas tikrai buvo.

Taryba pernai lapkritį pradėjo tyrimą dėl kitos „Nemuno vaistinės“ reklamos, kurioje vartotojai taip pat galėjo būti klaidinami dėl nuolaidų.

100 proc. „Nemuno vaistinės“ akcijų priklauso bendrovei „CGP Management“, kurios 76 proc. valdo Alvydas Barsteiga, 16 proc. – Petras Bartkus, 7 proc. – Sigitas Kuršis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos