Konkurencijos taryba: juvelyrikos reklama klaidino vartotojus

13 juvelyrikos dirbiniais prekiaujančių įmonių iki gegužės 2 dienos privalo nutraukti arba pakeisti galbūt klaidinančias reklamas, pareiškė Konkurencijos taryba.
Juvelyriniai dirbiniai
Juvelyriniai dirbiniai / Shutterstock.com nuotr.

Tarybos ekspertai patikrino 31 interneto svetainę, prekiaujančią juvelyrika ir papuošalais, ir įvertino 45 reklamas, iš jų 16 buvo su pažeidimais.

Vartotojus galėjo klaidinti teiginiai apie „didžiausią žiedų asortimentą“ ir esą gydomąjį poveikį turintį papuošalą. Tačiau įmonių paprašius pateikti įrodymus, pagrindžiančius tokius teiginius, jos jų neturėjo, rašoma pranešime.

Be to, nustatyta, kad palyginamosios gaminių kainos taikytos seniai, kai kuriais atvejais įmonės nukainotus, su nubrauktomis didesnėmis kainomis gaminius siūlė kelerius metus, tikėdamosi išparduoti likučius.

Anot tarybos, dauguma bendrovių reklamas jau pakeitė arba įsipareigojo artimiausiu metu pakeisti. Įmonių pavadinimų taryba neskelbia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs